Vind et kunstværk til 5000 kr, skriv dig op på vores malingliste

Close
PAS PÅ - loveone22 er derude ! ! !   - MyArtSpace - Online galleri, Se det flotte
kunstvæggen

ArtExclusive

Udvalgte kunstnere

Kunstnerartikler

Lærreder
Rammer

Annoncer

Dine værker fortjener opmærksomhed!

Ja tak!

Del dine værker og bliv set. Meld dig ind i Danmarks største kunstfællesskab med 9148 kreative som deler deres passion. Kom med i fællesskabet, det er helt gratis.

- PAS PÅ - loveone22 er derude ! ! !
 Alle Forums
 Kunstner til kunstner
 Debat, snik snak og opslagstavle
 PAS PÅ - loveone22 er derude ! ! !

Print venligt
Forfatter Forrige emne Emne Næste emne  

Simon Nicolaisen

3 Indlæg

Skrevet - 19 January 2012 :  04:25:05  Vis Profil
Hej! Lad mig lige advare imod hvad jeg selv mener må være en lille lort af en hacker som tænder på at gøre livet lidt mindre fedt for de af som faktisk har et:
Der er rigtig mange her på MAB som har modtaget identiske (præ- og masseproducerede = totalt upersonlige) henvendelser fra den anonyme loveone22 som er meget ivrig efter at få en e-mail (selvom direkte besvarelse af henvendelsen er noget nemmere og langt mere oplagt).
Det opdagede jeg ved at 'læse mere' om loveone22 og dermed få adgang til det samlebånd af identiske beskeder som vedkommende har spyttet ud til højre og venstre.
Hvis jeg har ret, handler det om at inficere vores mails med virus som spredes via vores mail-kontakter, så hvis I endnu ikke har skrevet til den kærlige loveone22, så synes jeg lige I skulle lade være; bare et råd.

>Simon Nicolaisen

>Nicolaisen, wake-up artist

Jensen test

452 indlæg

Skrevet - 19 January 2012 :  06:44:35  Vis profil
Profilen loveon22 er blevet slettet og alle de interne mails og kommentarer vedkommende har sendt er dermed også slettet. Tak fordi du lige gjorde os opmærksom på profilen.

Mvh
Thomas

Administrator og udvikler på MyArtSpace.dk
Gå til toppen af siden
  Forrige emne Emne Næste emne  

Print venligt
Spring til:
Snitz Forums 2000