Forfatter |
Emne |
|
Annette Falk Lund
41 Indlæg |
Skrevet - 09 January 2012 : 13:02:22
|
Vær med i denne udstilling i Doverodde til sommer. http://www.artmoney-thy2012.dk/
Hvis du er artmoney kunstner i forvejen, så tilmeld dig og kom i gang med at lave dine artmoney.
Hvis du ikke er artmoney kunstner, så vil jeg opfordre dig at blive det, send en mail til ophavsmanden Lars Kræmmer.
Jeg ved at der allerede er nogen her fra Myartspace kommet i gang at lave deres artmoney, inklusive mig selv.
bedste hilsener Annette |
|
Knud Larn
74 indlæg |
Skrevet - 09 January 2012 : 16:58:51
|
Hvordan fungere det i praksis? |
|
|
Annette Falk Lund
41 indlæg |
Skrevet - 09 January 2012 : 20:59:25
|
Hvad spørg du konkret om, Knud?
Spørg du om hvordan man tilmelder sig, hvordan man bliver artmoney kunstner eller hvordan man bruger artmoney? |
|
|
Knud Larn
74 indlæg |
Skrevet - 10 January 2012 : 13:03:04
|
Faktisk det hele.... :-)
Er det lovligt? Jeg synes jeg husker en retsag fra bankerne?
Hvad forpligter man sig til hvis man laver artmoney? At indløse sin egen, eller indløse alle andres også? (I.e. kan jeg fluks lave 100 x 1.000 kr artmoney og så møde op hos en kunstner og "købe" for 100.000 kr af dennes kunst og blot aflevere mine egne artmoney?
Er der krav til format, udseende, værdi?
Hvordan kommer man igang?
mvh Knud
|
|
|
Annette Falk Lund
41 indlæg |
|
Annette Falk Lund
41 indlæg |
Skrevet - 15 January 2012 : 20:19:09
|
Knud, du kommer i gang med at lave tre artmoney i format 18x12cm.
Bag på skal stå et nr. f.eks. 1:2012, dit navn, art-money.org og måske dit eget webadresse, hvis du har sådan en.
Dem sender du ind hos Lars Kræmmer.Disse tre forbliver der og må ikke sælges. Det er Bankens kapital (BIAM - Bank of International Artmoney).
Derefter producerer du flere artmoney. Samme format, du kan male og tegne på alle mulige slags materialer, lærred, papir, glas,... Vigtig er samme format og at det er unika, altså ikke tryk.
Der findes i alt 7 simple regler.
Jeg vil virkelig anbefale at du ser på denne side og læser mere om det.http://art-money.org/
God fornøjelse Annette |
|
|
|
Emne |
|