Forfatter |
Emne |
|
HenrikNielsen
10 Indlæg |
Skrevet - 12 January 2012 : 20:31:20
|
Det er lykkedes mig at komme på galleri på Danmarks eneste censurede fotoudstilling. Og i øvrigt min første.... De vil være udstillet fra 4/2 på fotomusset i Herning. Censurkomitéen bestod af fotograferne Kirsten Klein, Trine Søndergaard og Kennet Havgaard. Er lidt glad ;o) Ville bare lige dele med jer. |
Mvh. Henrik Nielsen |
|
1234
157 indlæg |
Skrevet - 12 January 2012 : 21:53:27
|
Fantastisk for dig. Tillykke med det! Fotomuseet er nærmest min genbo.
Mvh Knud |
MyArtSpace.dk ArtBazar.dk href="http://KunstnerKontakt.dk">KunstnerKontakt.dk ArtExclusive.dk href="http://nemmehjemmesider.dk">NemmeHjemmesider.dk |
|
|
HenrikNielsen
10 indlæg |
Skrevet - 13 January 2012 : 07:18:21
|
Mange tak. Og jeg har først lært det at kende for nyligt. De har jo lækkert galleri. |
Mvh. Henrik Nielsen |
|
|
Per Corell
526 indlæg |
Skrevet - 21 January 2012 : 10:33:10
|
Det er da osse nogle rimelige billeder, så det er jo meget naturligt at du får den mulighed. Jeg bruger osse foto's som basis for mange af mine billeder men det er en videre bearbejdning af fotoet, og på den måde er der jo rigeligt i at "fortolke" de grundlæggende foto's --- off-topic har jeg ofte tænkt på at prøve et samarbejde med en fotograf, ligesom det er populært at malere prøver at samarbejde om enkelt værker -- samarbejde eller supplere hinanden, --- men som sagt viser din profil nogle spændende motiver. |
Edited by - SilverScreen on 21 January 2012 10:33:40 |
|
|
HenrikNielsen
10 indlæg |
Skrevet - 21 January 2012 : 14:30:56
|
Interessant tanke at arbejde sammen, selvom vi helt sikkert ikke har samme tilgang til vores idéer og værker. Men forskelligheden kunne måske netop fører til noget helt nyt ;o)
|
Mvh. Henrik Nielsen |
|
|
Per Corell
526 indlæg |
Skrevet - 22 January 2012 : 11:28:08
|
Hej.
Jo min kommentat er jo først og fremmest et skulderklap til dine billeder og motiver osv. Problemet for mig er jo at der ligger et dobbelt arbejde i at finde et motov og tage billedet, for så at starte en helt anden process hvor bearbejdningen omfatter fremhævelse og rafinering af udtrykket, nogle gange tilføjes noget andre gange fremhæves noget frem for andet indtil jeg mener udtrykket er rigtigt, --- det var den korte forklaring. Så problemet har osse været at finde en fotograf der annerkender min stil og de figurer jeg udstiller, altså lader sin del af processen være det der er gjort. Så "samarbejde skal nok forståes under respekt for hinandens intensioner, hvor jeg jo ikke kan fjerne et foto's væsentlige budskab men så skal jeg jo osse forstå hvordan fotografens process har ført til at netop bestemte ting bliver sat i fokus,
Jo det er svært at forklare, men samtidigt er det jo ikke for sjov eller tidsfordriv, --- når jeg søger en sådan samarbejdspartner, er det jo ikke for at vi begge kan have et sjovt billede hængende hjemme på væggen, der skal være et helt afklaret mål for at gøre det, et formål osse. for ellers kan det nemt blive rent tids spilde. Jeg foretrækker jo foto's jeg selv har taget for at have en dobbelt mulighed for bearbejdningen af udtryk og motiv, men deri ligger osse udfordringen for det er ikke noget der er prøvet særlig tit.
Men lad nu ikke dette ødelægge din feedback, -- jeg skrev jo off-topic og anledningen var at sige at med den kvalitet billeder er det helt naturligt at du får dem udstillet.
|
Edited by - SilverScreen on 22 January 2012 11:34:53 |
|
|
HenrikNielsen
10 indlæg |
Skrevet - 23 January 2012 : 18:47:30
|
Du ødelægge nu ikke noget. Det er helt ok.
Jeg synes stadig det er en interessant tanke. Som jeg tror jeg vil bearbejde lidt ;o)
|
Mvh. Henrik Nielsen |
|
|
|
Emne |
|