Forfatter |
Emne |
Gammelgaard
63 Indlæg |
Skrevet - 16 April 2012 : 22:04:03
|
Hej Allesammen!
Jeg er blevet skriver for sitet og har fået til opgave at skrive artikler eller kunstnerportrætter om dygtige kunstnere herinde.. Jeg har allerede kontaktet nogle kunstnere som jeg elsker , ift. at deltage, men jeg synes også at i selv skal have lov at melde jer til, hvis i mener det er noget for jer! Jeg kan som sagt ikke have øjne og øre ude og lægge mærke til alles kunst..
Så hvis i mener jeres kunst har noget spændende at byde på og at i vil deltage i et kunstnerportræt, så skriv endelig - og gerne med begrundning for at jeg skal vælge jer!
Jeg sorterer selv i det og kontakter jer hvis jeg er interesseret.. Men hvis i bliver ved med at skrive og vise nye værker, skal i nok blive valgt snart..
Anne Gammelgaard |
|
Kenneth Henckel
4 indlæg |
Skrevet - 03 August 2012 : 14:16:58
|
Hej måske synes du jeg er dygtig |
Ken65 |
|
|
Tuti Hakanowitz
6 indlæg |
Skrevet - 10 August 2012 : 23:32:02
|
Eller hvad med mig?.......................
|
|
|
nissen
1 indlæg |
Skrevet - 11 August 2012 : 14:06:35
|
Jeg er mere end normal genial ;) |
|
|
|
1 indlæg
Skrevet - 14 August 2012 : 10:57:02
|
Jeg er helt ny her på MyArtSpace, så du har sandsynligvis ikke mødt mig før. Jeg er keramiker og laver unika keramik i stentøj og raku. Jeg har her i 2012 lanceret min helt egen teknik RAKU-FILIGRAN.
Du kan se og læse meget mere på min hjemmeside www.sehlerkeramik.dk |
Sehler |
|
|
|
3 indlæg
Skrevet - 03 April 2013 : 15:56:00
|
Jeg ville ihvertfald ikke sige nej tak til at komme med i et indlæg ;)
|
|
|
MateoArt
1 indlæg |
Skrevet - 03 April 2013 : 23:29:01
|
Hej Anne- jeg synes du skal besøge min profil og jeg håber mine værker vil vække interesse. Jeg maler abstrakt ekspressionisme - inspireret af folks liv som jeg finder er interessante. Herudover inspireret af ting jeg ser til daglig som folk ikke lægger mærke til eller ser det smukke ved dem. Mit tema er ufuldstændighed med kombination af glade ungdommelig farver som vækker glæde i en. Jeg mener selv at min stil er anderledes og nyt.
Men se mine værker så må du selv vurdere:)
Mvh Marie Mateo |
|
|
Allan Pedersen
20 indlæg |
Skrevet - 05 April 2013 : 08:29:35
|
Hej Anne Jeg maler abstrakt spary og posca tucsh , ikke en eneste gang har jeg brugt pensel ,alene det må da være lidt special,hvis man lige skal prøve at klappe sig selv :-):-)
Ta et kig www.galleriap.dk
Mvh Allan Pedersen
|
|
|
Heidi Vandal
1 indlæg |
Skrevet - 08 April 2013 : 09:23:20
|
Hej.
Måske kunne jeg være interessant. Jeg både tegner og maler men de billeder jeg har på Myartspace er alle malede med akryl på plade. De kan ved første øjekast godt ligne collager, men alt er malet i hånden. Noget er naturalistisk mens andet er flader der ofte er dekoreret med et sirligt tegnet eller malet mønster der ligner tapet eller mønstret papir. Tjek min profil hvis du vil se mere eller min hjemmeside www.heidivandal.dk
MVH Heidi |
Heidi Vandal |
|
|
klov
1 indlæg |
Skrevet - 10 April 2013 : 18:33:25
|
Hej Gammelgaard.
Jeg er ny på myartspace, men erfaren maler gennem 10 år. Kunstformen jeg arbejder med, er udelukkende akrylmalerier i fyldige proportioner og med knald på farverne. Tematisk har jeg bevæget mig fra at male portrætmalerier af kendte personer, hvor den tekniske udførelse klart har vægtet mest de første mange år. I en glidende overgang er jeg dog begyndt at interessere mig meget mere for den abstrakte del af malerkunsten, hvor jeg som udgangspunkt i alle nye malerier forsøger at udtrykke personlige drømme og psychedeliske oplevelser.
Jeg håber, du kigger på min profil, som primært indeholder malerier fra 2010-2012.
Vh Klov |
|
|
Explore
1 indlæg |
Skrevet - 17 April 2013 : 13:57:27
|
Måske en fotograf, kunne være et interessant emne? Kig her på f.eks. mine Smokeart billeder:
http://kentmathiesen.dk
Skriver gerne om mine tanker og ideer m.m.i forhold til mine billeder.
Med venlig hilsen Kent. |
|
|
Emne |
|