Vind et kunstværk til 5000 kr, skriv dig op på vores malingliste

Close
Forsvundne kommentarer???   - MyArtSpace - Online galleri, Se det flotte
kunstvæggen

ArtExclusive

Udvalgte kunstnere

Kunstnerartikler

Lærreder
Rammer

Annoncer

Dine værker fortjener opmærksomhed!

Ja tak!

Del dine værker og bliv set. Meld dig ind i Danmarks største kunstfællesskab med 9145 kreative som deler deres passion. Kom med i fællesskabet, det er helt gratis.

- Forsvundne kommentarer???
 Alle Forums
 Kunstner til kunstner
 Debat, snik snak og opslagstavle
 Forsvundne kommentarer???

Print venligt
Næste side
Forfatter Forrige emne Emne Næste emne
Side: af 3

Naya Amalie

5 Indlæg

Skrevet - 14 April 2013 :  19:29:57  Vis Profil
Hej kære MAS brugere. Er der andre hvor alle kommentarerne i deres gæstebog er forsvundet? Dem af jer der har skrevet i min gæstebog ved hvem i er, og jeg har ikke slettet nogen af jeres flotte hilsener i min gæstebog- jeg ved ikke hvad der er sket!
Men jeg er rigtig rigtig ked af at de er forsvundet, og jeg vil gerne høre om der er andre der har oplevet det samme?
Mmvh Naya.

Jette Reinert

4 indlæg

Skrevet - 14 April 2013 :  21:36:50  Vis profil
Hej Naya

Tjekkede lige mine kommentarer på baggrund af dit "opråb", jo... mine kommentarer er også forsvundet - det er rigtig ØV

Håber MAS har en backup så vi kan få dem sat ind igen...

Mvh/Jette

Jette Reinert
Gå til toppen af siden

4 indlæg

Skrevet - 14 April 2013 :  22:27:16
Jeg kan også se, at der forsvinder kommentar under mine artikler under "Læsestof"

Heidi Rosenfeldt
Gå til toppen af siden

Jensen test

452 indlæg

Skrevet - 15 April 2013 :  08:14:39  Vis profil
Hej

Der er to måder en kommentar kan forsvinde på.

1. Man kan selv slette kommentarer fra gæstebogen via redigering af hjemmesiden.
2. Det kan også være vores spam filter som har været lidt striks nok, og der har vi allerede være inde og kigge efter og ændre lidt på denne i tilfælde af at nogle kommentarer skulle være snuppet der.

Mvh
Thomas Vestergaard

Administrator og udvikler på MyArtSpace.dk
Gå til toppen af siden

Jette Reinert

4 indlæg

Skrevet - 15 April 2013 :  10:26:30  Vis profil
Hej Thomas

1. kan det ikke være, da det er laaaang tid siden jeg har været inde og redigere på min hjemmeside - men har dog heller ikke tidligere rørt ved min gæstebog! Man kan se på min hjemmeside at jeg nok bør gøre det da der har været nogle udenlandske med knap så pæne tilbud på spil...

Mvh/Jette

Jette Reinert
Gå til toppen af siden

4 indlæg

Skrevet - 15 April 2013 :  11:34:51
Enig med Jette. Kommentarerne som bl. a. også er slettet fra under artiklerne har ikke indeholdt noget som har kunnet ligne spam. Godt med et stærkt spamfilter ellers :).

Heidi Rosenfeldt

Edited by - PB Troldepigen on 15 April 2013 11:38:27
Gå til toppen af siden

Jensen test

452 indlæg

Skrevet - 15 April 2013 :  12:46:48  Vis profil
Hej

Ja det er desværre nødvendigt at have en spamfilter da det ellers svømmer over med spam. Vi arbejder videre med at finde den rigtige balancegang mellem at vi ikke lukker så meget ind men vi må heller ikke risikere at slette noget som ikke er spam.

Men det er super i gør os opmærksom på at vi ikke er helt i mål der.

Mvh
Thomas Vestergaard

Gå til toppen af siden

Jensen

12 indlæg

Skrevet - 15 April 2013 :  15:12:27  Vis profil
I går så jeg et værk, som søndag havde fået 10-12 kommentarer/"anmeldelser", men alligevel fandt "maskinen" frem til et Dagens Værk, der kun havde fået fire "anmeldelser".
Kan der være en sammenhæng?
Et andet spørgsmål er, hvordan kan et spamfilter slette harmløse kommentarer på blogs og i gæstebøger. Får den overarbejdsbetaling...;)

jensen

Edited by - Jensen on 15 April 2013 17:05:34
Gå til toppen af siden

1 indlæg

Skrevet - 15 April 2013 :  20:19:42
Hejsa, ja mine er også forsvundet og jeg kan heller ikke se andres gæstebog - hvilket jo ellers er meget godt og giver mig en indsigt i andres meninger. Ja det er rigtig ØV!
MVH Malipe kunst

Malipe Kunst
Gå til toppen af siden

Jensen test

452 indlæg

Skrevet - 15 April 2013 :  21:03:54  Vis profil
Hej Jensen

Kommentarer tæller ikke med i valget af dagens eller ugens værk. Og så er det ikke kun antallet af anmeldelser men også antaler af roser som tælles med, det betyder at en som er rost af 5 personer måske ikke har fået lige så mange points som en der er rost af 4 personer hvis de tilsammen har givet flere roser.

Mvh
Thomas Vestergaard

quote:
Originally posted by Jensen

I går så jeg et værk, som søndag havde fået 10-12 kommentarer/"anmeldelser", men alligevel fandt "maskinen" frem til et Dagens Værk, der kun havde fået fire "anmeldelser".
Kan der være en sammenhæng?
Et andet spørgsmål er, hvordan kan et spamfilter slette harmløse kommentarer på blogs og i gæstebøger. Får den overarbejdsbetaling...;)

Gå til toppen af siden

Jensen test

452 indlæg

Skrevet - 15 April 2013 :  21:05:13  Vis profil
Er det på din profil du har nogle som er slettet? For der har vi ikke et spam filter da kun oprettede medlemmer kan skrive og vi ikke har haft et problem med spam der.

Mvh
Thomas Vestergaard

quote:
Originally posted by Malipe Kunst

Hejsa, ja mine er også forsvundet og jeg kan heller ikke se andres gæstebog - hvilket jo ellers er meget godt og giver mig en indsigt i andres meninger. Ja det er rigtig ØV!
MVH Malipe kunst

Gå til toppen af siden
Side: af 3 Forrige emne Emne Næste emne  
Næste side

Print venligt
Spring til:
Snitz Forums 2000