Vind et kunstværk til 5000 kr, skriv dig op på vores malingliste

Close
Kan ikke komme ind på profil   - MyArtSpace - Online galleri, Se det flotte
kunstvæggen

ArtExclusive

Udvalgte kunstnere

Kunstnerartikler

Lærreder
Rammer

Annoncer

Dine værker fortjener opmærksomhed!

Ja tak!

Del dine værker og bliv set. Meld dig ind i Danmarks største kunstfællesskab med 9148 kreative som deler deres passion. Kom med i fællesskabet, det er helt gratis.

- Kan ikke komme ind på profil
 Alle Forums
 Om MyArtSpace.dk
 Hjælp til brug af siden
 Kan ikke komme ind på profil

Print venligt
Næste side
Forfatter Forrige emne Emne Næste emne
Side: af 2

Per Corell

526 Indlæg

Skrevet - 15 February 2013 :  11:57:11  Vis Profil
Pludselig kan jeg ikke komme ind på min profil eller bruge boxen oppe til højre for at komme til mine forskellige sider. Jeg har bootet computeren men intet hjælper, når jeg klikker "Silverscreen" øverst til højre, "hopper" boxen første gang lidt op og ned og efterfølgende når jeg klikker, sker intet..
Jeg mener ikke jeg har ændret noget, godt nok har der været en Windows opdatering men det er der jo hver og hveranden dag, Det betyder at jeg ikke kan uploade nye billeder eller ændre i min profil eller hjemmeside og præsentasion. -----

Samtidig virker boxene, "Shop" og "konkurencer" ikke heller- Men "Billeder, Profiler, Grupper, Forum, Kalender" fungerer.

hvad kan fejlen være, er det min computer eller har andre oplevet det samme ?

Edited by - SilverScreen on 15 February 2013 12:47:07

Per Corell

526 indlæg

Skrevet - 15 February 2013 :  14:38:10  Vis profil
Nu fungerer de igen, Alt lader til at være Ok.
Gå til toppen af siden

Jensen test

452 indlæg

Skrevet - 16 February 2013 :  10:09:54  Vis profil
Ok det var godt. Vi har heller ikke ændret noget herinde så det ville være mærkeligt hvis det ikke virkede mere.

Mvh
Thomas

Administrator og udvikler på MyArtSpace.dk
Gå til toppen af siden

Per Corell

526 indlæg

Skrevet - 16 February 2013 :  12:57:41  Vis profil
Tak, -- ikke desto mindre har jeg igen samme problem men når der ikke er sket nogle ændringer fra jeres side, må det vel være noget her. Der har ellers aldrig været det problem at klikken på en link medførte intet, men lige efter jeg havde skrevet kunne jeg igen åbne linken og fik uploaded billedet jeg før ikke kunne, --- derefter var der igen lukket ligesom der er nu. Så det bliver nok et større detektiv arbejde ; medens der kommer opdateringer er det jo normalt at der er andre problemer computeren går langsomt og det virker somom der ikke er hukommelse nok, men det er mærkeligt, for jeg har meget få faner fremme så der skulle være masser af hukommelse. Om det er et generelt årpblem ved lidt ældre laptops, eller hvis andre oplever tilsvarende var jo grunden til at jeg startede treaden.
Gå til toppen af siden

Jensen test

452 indlæg

Skrevet - 17 February 2013 :  13:15:58  Vis profil
Hej Silverscreen

Ja det lyder som et problem med din pc. Jeg kan selvfølgelig ikke hjælpe med hvad det kan være, men det kan måske være du skal prøve at slette alt browser historik, evt først prøv med CTRL + F5 et par gang for at se om det så kommer igen.

Mvh
Thomas Vestergaard

Gå til toppen af siden

Per Corell

526 indlæg

Skrevet - 17 February 2013 :  14:36:45  Vis profil
Hej.
Tak for dit engagement, men nej det hjalp ikke ( Ctrl+F5 ). Problemet er jo at jeg dermed ikke kan nå underpunkterne i profilen. Jeg kan ikke tilmelde flere billeder, uploade billeder, edditere i text i profil overhovedet.

Men det mærkelige var jo, at lige efter jeg skrev sidst kunne komme ind på profilen og uploade mit sidste billede. --- men så kunne jeg igen ikke.

Jeg har en mistanke om at problemet ville løses hvis jeg kunne logge ud og logge ind igen, --- men det kan jeg jo netop heller ikke.

Edited by - SilverScreen on 17 February 2013 14:38:52
Gå til toppen af siden

Jensen test

452 indlæg

Skrevet - 17 February 2013 :  15:18:52  Vis profil
Hej Silverscreen

Du kan prøve at slette alle browser data. Så bliver du logget ud og ellers prøv fra en anden browser.

Mvh
Thomas Vestergaard

Gå til toppen af siden

Per Corell

526 indlæg

Skrevet - 17 February 2013 :  16:08:20  Vis profil
UHA, ---- Nu blev det skummelt ;

Jeg fulgte dit råd og lukkede først fanen ned, åbnede så FireFox istedet for den Crome jeg ellers bruger og i FireFox bad jeg så om at få fremsendt adgangskode. Den brugte jeg så til at logge ind i FireFox og det gik fint.

Så kopierede jeg addresse linjen og åbnede igen Crome hvor jeg satte addresse linjen jeg havde kopieret efter jeg loggede ind i FireFox, ind.

Så kom jeg ind på den link jeg ellers ikke kunne komme ind på og kunne vælge mellem under punkterne. Men --- så gik jeg til hoved siden stadig i Crome, og opdagede at jeg stadig ikke kunne klikke på "SilverScreen" uden link feltet igen "hoppede, ligesom før. Jeg havde jo addressen stående i hukommelsen og pastede så den ind i addresse linjen og vupti var jeg inde. Men gik jeg igen til hovedsiden var linken igen "låst" .

Undskyld, jeg må lige sunde mig ....
Gå til toppen af siden

Per Corell

526 indlæg

Skrevet - 17 February 2013 :  17:30:33  Vis profil
Det lader til at fungere nu, men det krævede også at jeg igen lukkede fanen med Mas. åbnede en ny og så pludselig kan jeg komme ind på profilen, -- jeg håber det fortsætter sådan. MFor jeg fandt aldrig ud af hvorfor og hvad der gik galt. Forhåbentlig oplever ingen andre det samme.
Gå til toppen af siden

1234

157 indlæg

Skrevet - 19 February 2013 :  08:28:35  Vis profil
Hej Silverscreen

Det lyder som noget browser problem. Forhåbentlig kommer det ikke igen :)

Mvh
Knud

MyArtSpace.dk
ArtBazar.dk
href="http://KunstnerKontakt.dk">KunstnerKontakt.dk
ArtExclusive.dk
href="http://nemmehjemmesider.dk">NemmeHjemmesider.dk
Gå til toppen af siden

Jensen test

452 indlæg

Skrevet - 21 February 2013 :  22:11:57  Vis profil
Hej Silverscreen

Det lykkes at genskabe den fejl du oplever og vi har rettet op på det nu så det burde virke altid. Men prøv at se om det ikke også ser fint ud hos dig.

Mvh
Thomas Vestergaard

Gå til toppen af siden
Side: af 2 Forrige emne Emne Næste emne  
Næste side

Print venligt
Spring til:
Snitz Forums 2000