Vind et kunstværk til 5000 kr, skriv dig op på vores malingliste

Close
Kan ikke komme ind på profil   - MyArtSpace - Online galleri, Se det flotte
kunstvæggen

ArtExclusive

Udvalgte kunstnere

Kunstnerartikler

Lærreder
Rammer

Annoncer

Dine værker fortjener opmærksomhed!

Ja tak!

Del dine værker og bliv set. Meld dig ind i Danmarks største kunstfællesskab med 9150 kreative som deler deres passion. Kom med i fællesskabet, det er helt gratis.

- Kan ikke komme ind på profil
 Alle Forums
 Om MyArtSpace.dk
 Hjælp til brug af siden
 Kan ikke komme ind på profil

Print venligt
Forrige side
Forfatter Forrige emne Emne Næste emne
Side: af 2

Per Corell

526 indlæg

Skrevet - 22 February 2013 :  12:05:14  Vis profil
Jep, og jeg tror jeg kunne fortælle hvornår det lykkedes jer, for pludselig i går ser jeg at den box med "SilverScreen" oppe øverst til højre, som giver adfang til alle indstillingerne står foldet ud hvor den ellers højest "hoppede" når jeg klikkede. Jeg har gjort en del opdateringer i går, så jeg troede det handlede om det og jeg kæmper stadig med en meget langsom laptop som simpelthen skal være lynhurtig, når jeg næste gang skal hærge på Ebay. Samtidig havde jeg forskellige tjernester ala Facebook som jeg har tilmeldt mig mistænkt for at stå bag noget af det . Men tak, -- så må jeg bare arbejde videre med at finde ud af, hvilke programmer der kunne køre i bagrunden og tage en masse hukommelse --- jo det er mystiske ting der sker nogle gange, f.eks. er et af de programmer jeg bruger til mit Stencil projekt pludselig tysk, d.v.s. at alle kommandoerne står på tysk og jeg tør ikke risikere at miste de tegninger jeg arbejder på, så jeg må fortsætte i et program hvor jeg ikke forstår halvdelen af kommandoerne. --- heldigvis kan jeg nogenlunde huske hvad der skulle stå på engelsk men drøn ireterende er det.

Jeg vil også rose jer for endnu et brugervenligt initiativ som har været savnet længe, nemlig genvejene til de færdige sider, blog, hjemmeside, profil som nu nemt kan nåes når man går ind på oversigts boxen øverst til højre -- den jeg havde problemer med. Nu skal man ikke mere ind på de enkelte opsætninger til venstre, for at se de færdige sider, det er dejligt.

Edited by - SilverScreen on 22 February 2013 12:17:27
Gå til toppen af siden

Jensen test

452 indlæg

Skrevet - 22 February 2013 :  12:38:52  Vis profil
Hej Silverscreen

Dejligt høre at det nu virker hos dig, og held og lykke med de tyske gloser

Mvh
Thomas Vestergaard

Administrator og udvikler på MyArtSpace.dk
Gå til toppen af siden
Side: af 2 Forrige emne Emne Næste emne