Forfatter |
Emne |
Per Corell
526 indlæg |
Skrevet - 22 February 2013 : 12:05:14
|
Jep, og jeg tror jeg kunne fortælle hvornår det lykkedes jer, for pludselig i går ser jeg at den box med "SilverScreen" oppe øverst til højre, som giver adfang til alle indstillingerne står foldet ud hvor den ellers højest "hoppede" når jeg klikkede. Jeg har gjort en del opdateringer i går, så jeg troede det handlede om det og jeg kæmper stadig med en meget langsom laptop som simpelthen skal være lynhurtig, når jeg næste gang skal hærge på Ebay. Samtidig havde jeg forskellige tjernester ala Facebook som jeg har tilmeldt mig mistænkt for at stå bag noget af det . Men tak, -- så må jeg bare arbejde videre med at finde ud af, hvilke programmer der kunne køre i bagrunden og tage en masse hukommelse --- jo det er mystiske ting der sker nogle gange, f.eks. er et af de programmer jeg bruger til mit Stencil projekt pludselig tysk, d.v.s. at alle kommandoerne står på tysk og jeg tør ikke risikere at miste de tegninger jeg arbejder på, så jeg må fortsætte i et program hvor jeg ikke forstår halvdelen af kommandoerne. --- heldigvis kan jeg nogenlunde huske hvad der skulle stå på engelsk men drøn ireterende er det.
Jeg vil også rose jer for endnu et brugervenligt initiativ som har været savnet længe, nemlig genvejene til de færdige sider, blog, hjemmeside, profil som nu nemt kan nåes når man går ind på oversigts boxen øverst til højre -- den jeg havde problemer med. Nu skal man ikke mere ind på de enkelte opsætninger til venstre, for at se de færdige sider, det er dejligt. |
Edited by - SilverScreen on 22 February 2013 12:17:27 |
|
|
Jensen test
452 indlæg |
Skrevet - 22 February 2013 : 12:38:52
|
Hej Silverscreen
Dejligt høre at det nu virker hos dig, og held og lykke med de tyske gloser
Mvh Thomas Vestergaard |
Administrator og udvikler på MyArtSpace.dk |
|