Forfatter |
Emne |
|
Gerald Nyegaard
9 Indlæg |
Skrevet - 31 August 2012 : 20:14:27
|
Jeg vil gerne høre, om der er mulighed for at forøge antal af tegn til værkets titel. Jeg ved ikke, om jeg er alene med denne problemstilling, men jeg kunne godt tænke mig at uploade værker, hvis titel indgår som vigtig betydningskomponent i værket, men undlader at gøre det, for ikke at ødelægge værkernes helhed. |
Med venlig hilsen, Gerald Nyegaard |
|
Jensen test
452 indlæg |
Skrevet - 03 September 2012 : 07:35:37
|
Hej Gerald
Hvor mange tegn tænker du på, for er det mange så er det bedst at bruge beskrivelses feltet til dette?
Mvh Thomas Vestergaard |
Administrator og udvikler på MyArtSpace.dk |
|
|
Gerald Nyegaard
9 indlæg |
Skrevet - 03 September 2012 : 12:26:17
|
Ca. 100 tegn.
Ændringsforslag:
1. Skriftstørrelsen til titlen sættes ned til en mindre end den nuværende.
2. Tilladt linjeantal forøges til tre.
3. "Se kunstværket Titel - Andet" erstattes med titlen og en forkortelse for værkkategorien f.eks. : Titel (A), hvor (A) i dette tilfælde vil stå for "andet". (De her fedformaterede dele af titlen optager i sig selv plads, der kunne bruges til værktitlen.)
Punkt 2. er nok afhængig af punkt 1.
Er det brugbare forslag?
|
|
|
Jensen test
452 indlæg |
Skrevet - 03 September 2012 : 13:06:36
|
Hej Gerald
Det vi måske kan gøre er at sætte fritekst feltet over til billedet, så man på den måde kan bruge den plads på at beskrive værket og de besøgende vil så med det samme få både en titel og så mere mere beskrivende tekst.
Mvh Thomas Vestergaard www.MyArtSpace.dk |
Administrator og udvikler på MyArtSpace.dk |
|
|
Gerald Nyegaard
9 indlæg |
Skrevet - 03 September 2012 : 17:49:31
|
Det ville være en god løsning. På denne måde behøver betragteren heller ikke lede efter værkoplysningerne, når værk og beskrivelserne står samlet. |
|
|
|
Emne |
|
|
|