Del dine værker og bliv set. Meld dig ind i Danmarks største kunstfællesskab med 9147 kreative som deler deres passion. Kom med i fællesskabet, det er helt gratis.
Hvornår bliver det muligt at oprette en hjemmeside uden navnet myartspace indgår d.v.s. med en www adresse som er min egen, kort sagt mit eget domæne.?
Det kan du faktisk allerede i dag, vi har gjort det på den måde at du via KunstSite.dk kan få din helt egen hjemmeside, hvor vi har koblet det sammen med din profil på MyArtSpace.dk så du stadig kun skal uploade dine billeder én gang og kun huske en kode for at holde begge sider opdateret.
Hej igen Thomas. Jeg skal lige være helt sikker på jeg har forstået dit svar. Vil det sige at jeg kan købe en hjemmeside hos jer som f.eks. hedder www.galleriovergaard.dk og ikke mere d.v.s. myartspace indgår IKKE i www adressen.
Jeg har købt omtalte domæne til orientering. Du kan evt. se hvad indholder er her: www.galleriovergaard.dk
PS Det er ikke muligt at kategorisere med f.eks. akvarel? Kan denne mulighed etableres?
Ja det kan du godt, det er dog ikke din profil på MyArtSpace.dk som domænet kommer til at pege på men derimod på en hjemmeside som du kan købe på KunstSite.dk. Du kan se hvordan sådan en hjemmeside kan se ud på vores demo side http://www.kunstsite.dk/kunstner/knud
På den måde får du både en profil her på MyArtSpace.dk, din egen hjemmeside med eget domæne og så alt efter hvilken Salgsprofil du vælger kan du fx også sætte dine billeder til salg i vores salgsgalleri ArtBazar.dk og præsentere dig og din kunst for de pt 130 kunstforeninger vi har med i vores kunstnerkontakt.dk service.
2. Din gamle hjemmeside vises ikke mere. Så alle besøgende fremover får kun ser din nye side at se.
Som salgsprofil får du også adgang til en lettere webadresse til MyArtspace.dk så det istedet for den nuværende kunne hedde www.MyArtSpace.dk/GalleriOvergaard
Jeg kan evt ringe til dig i morgen aften, så kan vi snakke om hvad du har brug for og om det er noget vi kan gøre for dig?