Forfatter |
Emne |
|
Per Corell
526 Indlæg |
Skrevet - 10 February 2012 : 11:01:50
|
Hej, jeg ved godt I pt. har travlt med en masse nye tiltag. Men der er en ting der står højt på min ønskeseddel, noget jeg tror mange andre osse ville vægte højt og det handler om de foto's af vores ting som vi uploader. Som det er nu, ka vi vælge hvilke 4 der står først, men resten står i den orden som de er uploaded i. Ingen indeling i katagorier eller sortering efter motiv, emner eller perioder, alene de fire vi vælger som de første og alle øvrige i en står bunke.
Det ville være så dejligt med f.eks. 4 hoved katagorier man så selv kunne navngive eller måske kun bruge delvist. Det ville være så dejligt med katagorier som "skitser" "sorthvid", foto's, eller hvad den enkelte nu ville vælge og i forvejen sætter vi jo Tags, så en sortering kunne jo foregå efter Tags. Jeg ka godt forestille mig at det kan være et stort arbejde men det er det jo kun en gang, når den rigtige skabelon er bygget og jeg ku forestille mig at det ville være noget som vil kompletere de ændringer i i forvejen er igang med, godt. |
|
Jensen test
452 indlæg |
|
Christina Egede
12 indlæg |
Skrevet - 10 February 2012 : 11:59:31
|
At kunne redigere i sit fotoalbum efter upload. God ide´. Det ville være rart at kunne flytte rundt og især skifte de 4 første med jævne mellemrum..så det ikke altid var det samme man så. Efter jeg uploadede mine fotos, er der "rod" i serierne. Jeg var ikke klar over at det var den rækkefølge de ville ligge i. Til en udstilling bruger jeg lang tid på ophængning..og det "irriterer mit øje" at de er så tilfældigt placeret. Har overvejet om jeg skulle slette dem alle og lægge dem ind på ny.
Men tak for alle de nye tiltag..det bliver bedre & bedre! |
|
|
Per Corell
526 indlæg |
Skrevet - 10 February 2012 : 12:10:40
|
Nej, T. det er ikke helt det jeg mener. Det handler mere om hvordan de foto's der er uploaded under "Min profil", altså som andre ser profilen. Der ka man jo bestemme de 4 første men vil man se alle billeder af samme kunstner, vil de komme frem i omvendt rækkefølge af hvornår de er uploaded -- altså ældste sidst nyeste først. Det er jo fint nok men mange ville nok gerne kunne redigere sådan at tegninger kommer for sig og så ku besøgende se på kun tegninger eller malerier eller skulpturer.
Det er rigtigt nok at hvis du generelt søger efter "tegninger" vil du få en masse resultater, men så er det jo alle de Tags der siger "tegninger", af alle de billeder der er uploaded.
Jeg ved godt det er store krav, men jeg er osse sikker på at hvis der var de muligheder for den enkelte, ville det være rigtigt populært faktisk bedre end en hjemmeside. |
|
|
Jensen test
452 indlæg |
Skrevet - 10 February 2012 : 12:55:01
|
Ok som jeg forstår jer så er det en mulighed for, på forsiden af profilen, at kunne bestemme helt selv rækkefølgen, men også når man trykker se alle værker?
Mvh Thomas |
Administrator og udvikler på MyArtSpace.dk |
|
|
Per Corell
526 indlæg |
Skrevet - 10 February 2012 : 13:16:54
|
T. når jeg går ind på en tilfældig profil, er det helt fint at jeg ka starte fra "nu" og gå baglæns i tiden og se hvad kunstneren startede med. Men det er så den mulighed jeg har og osse den mulighed den kunstner der har profilen har. De fleste der har en profil har nok deres egne foretrukne billeder, som de mere end andet mener repræsenterer dem bedst. Og det er den mulighed jeg også forestiller mig i og med at man kunne vælge enten hele rækkefølgen eller forskellige foretrukne katagorier. Nu gør jeg det nok mere kompliceret end nødvendigt, men nogle ville måske foretrække max 4 katagorier man selv kan bestemme, men som man så selv kan vælge om man vil bruge. Grundlæggende handler det om at nok de fleste hvis de havde muligheden, ville arangere deres billeder anderledes, end efter dato. Jeg ville gerne ha forskellige tekniker repræsenteret, måske forskellige motiver ; portrætter, by motiver, osv. Men altså på den måde at jeg selv kunne give en besøgende nogle valg muligheder.
Ok, -- det I har foreslået er en anden retning. Det ka jeg godt se. Altså at I opretter en række under grupper som det er nu og man så klikker på en undergruppe og får den frem. Men jeg ville gerne ha noget jeg bestemmer er det første en besøgende ser -- hvad der er praktisk muligt og mine ønsker er jo to forskellige ting, men vi ka jo heldigvis komme med vores forslag og ønsker og det er sørme et stort plus for sitet. Jeg ved ikke hvor mange der bruger muligheden for at vælge de fire første, men det alene er en rigtig god mulighed -- og det er den retning mine forslag går, altså større mulighed for at smide de billeder man selv vælger, i hovedet på en besøgende og så dermed vise de forskellige katagorier man arbejder i.
|
|
|
|
Emne |
|
|
|