Forfatter |
Emne |
|
Christina Egede
12 Indlæg |
Skrevet - 09 February 2012 : 09:26:56
|
Hver gang jeg logger ind, står der 20 nye "nyheder". Det er som regel de samme som fra sidste log in!? Det ville være nemmere hvis de kommentarer/ros/favoritter man får på sin profil, "poppede" op i "nyheder" og opdelt efter dato. Lige nu går jeg igennem mit album for at se om der er noget nyt..samtidigt med at jeg skal huske hvor mange kommentarer der var ved hvert billede, fra sidste log in. Jeg ved jeg får det på mail..men de kommer ind som dobbelt info. En ros giver 2 mails med ros og kommentar. Og for hver ros/kommentar jeg selv giver får jeg også mail. Det fylder voldsomt i indbakken..og jeg er begyndt på at slette dem uden at åbne dem. Måske det er noget I kunne tage fat på..når I er rigere på tid!?
|
|
Jensen test
452 indlæg |
Skrevet - 09 February 2012 : 09:35:12
|
quote: Originally posted by Christina Egede
Hver gang jeg logger ind, står der 20 nye "nyheder". Det er som regel de samme som fra sidste log in!? Det ville være nemmere hvis de kommentarer/ros/favoritter man får på sin profil, "poppede" op i "nyheder" og opdelt efter dato. Lige nu går jeg igennem mit album for at se om der er noget nyt..samtidigt med at jeg skal huske hvor mange kommentarer der var ved hvert billede, fra sidste log in. Jeg ved jeg får det på mail..men de kommer ind som dobbelt info. En ros giver 2 mails med ros og kommentar. Og for hver ros/kommentar jeg selv giver får jeg også mail. Det fylder voldsomt i indbakken..og jeg er begyndt på at slette dem uden at åbne dem. Måske det er noget I kunne tage fat på..når I er rigere på tid!?
Hej Christina
Lige nu er det nummer ud for nyheder lidt simpelt da den bare tager antal opdateringer for den seneste uge og ikke fra dit sidste login. Det er noget vi på et tidspunkt vil lave om.
Du skriver at du får dobbelt mails når du skriver en kommentar eller roser et værk, kan du evt prøve at sende de mails du modtager til thomas@myartspace.dk så vil jeg kigge på hvorfor du gør det for det er ikke meningen.
Mvh Thomas |
Administrator og udvikler på MyArtSpace.dk |
|
|
Christina Egede
12 indlæg |
Skrevet - 09 February 2012 : 13:11:06
|
Ok..så er jeg med. Ser frem til fornyelserne. Nu har jeg jo slettet de mails. Så snart der tikker nye ind, så mailer jeg dem til dig. Tak for svar! |
|
|
Jensen test
452 indlæg |
Skrevet - 09 February 2012 : 20:16:09
|
Hej Christina
Så er der rettet så du ikke får dobbelt mails mere. Og så er der lavet så når du nu trykker på nyheder, så kan du øverst på den side trykke på nyheder om dig. På den side kan du se hvad andre har skrevet som omhandler dine kunstværker, blogs osv.
Lad mig høre om det ikke var noget ala det du efterspurgte?
Mvh Thomas |
|
|
Christina Egede
12 indlæg |
Skrevet - 09 February 2012 : 21:25:07
|
Det er helt perfekt Thomas..og meget mere til! Tusind tak! Nu skal I nok få lidt ro om ørerne! |
|
|
Jensen test
452 indlæg |
Skrevet - 09 February 2012 : 22:39:34
|
quote: Originally posted by Christina Egede
Det er helt perfekt Thomas..og meget mere til! Tusind tak! Nu skal I nok få lidt ro om ørerne!
Det var da så lidt, og tak for forslaget for det havde vi ikke lige selv tænkt på
Mvh Thomas |
|
|
|
Emne |
|