Vind et kunstværk til 5000 kr, skriv dig op på vores malingliste

Close
lærreder fra Boesner   - MyArtSpace - Online galleri, Se det flotte
kunstvæggen

ArtExclusive

Udvalgte kunstnere

Kunstnerartikler

Lærreder
Rammer




Annoncer



Dine værker fortjener opmærksomhed!

Ja tak!

Del dine værker og bliv set. Meld dig ind i Danmarks største kunstfællesskab med 8937 kreative som deler deres passion. Kom med i fællesskabet, det er helt gratis.

- lærreder fra Boesner
 Alle Forums
 Kunstner til kunstner
 Debat, snik snak og opslagstavle
 lærreder fra Boesner

 Print venligt
Forfatter Forrige emne Emne Næste emne  

Bugger

27 Indlæg

Skrevet - 04 February 2012 :  11:26:54  Vis Profil
Er her nogen som har prøvet at købe lærreder hos Boesner?...jeg skal selv bestille nogen ting fra dem her snart, men jeg har ikke prøvet at købe lærreder der før, tænkte det ville være nemt, men gider ikke købe det hvis det ikke lever op til en hvis standard. Hvordan er de i forhold til Søstrene Greene??

MVh
Bugger

Cecilia Romero

2 indlæg

Skrevet - 05 February 2012 :  21:02:16  Vis profil
Jeg går stærkt ud fra at de er bedre end Søstrene Greenes. Ellers kan lærreder fra Jydsk ramme- og listefabrik anbefales, de kan også bestilles på nettet til en fair pris.

Cecilia
Gå til toppen af siden

Knud Larn

74 indlæg

Skrevet - 06 February 2012 :  11:15:50  Vis profil
Jeg køber meget hos Boesner, men direkte fra deres tyske butikker. Jeg synes udvalget i den danske postordreforretning er for smalt, og da jeg alligevel er i tyskland ofte, fylder jeg som regel bilen op dernede (der ER nu noget specielt ved at gå ind i et kæmpe "Bilka" kun med kvalitetskunstnerting!). Kvaliteten er god, og rigtig god hvis man køber de lidt dyrere ting :-)
Gå til toppen af siden

Bugger

27 indlæg

Skrevet - 06 February 2012 :  20:25:08  Vis profil
Puha Knud....det lyder som om jeg skulle have den stor pung og bil med hvis jeg kom ind i det super marked :-)....jeg har gennem tiden købt end del forskelligt over den danske netafdeling, og har aldrig været utilfreds med kvaliteten. Men lærreder køber jeg somregl hus Kunstnerfarver, jeg bor ikke så lang fra deres butik, og det er rigtigt gode lærreder til prisen. Nu var det jo bare således at jeg skulle købe noget papir og forskellige andre ting til linoliumstryk, så kunne jeg lige så godt købe lærred med, hvis kvaliteten var iorden.....det ente med at jeg bestilte nogen af mærket Henry...fik anbefalet dem af en anden, på et andet forum.
MVh
CLaus
Gå til toppen af siden
  Forrige emne Emne Næste emne  

 Print venligt
Spring til:
Snitz Forums 2000