Vind et kunstværk til 5000 kr, skriv dig op på vores malingliste

Close
Vinter stilstand   - MyArtSpace - Online galleri, Se det flotte
kunstvæggen

ArtExclusive

Udvalgte kunstnere

Kunstnerartikler

Lærreder
Rammer




Annoncer



Dine værker fortjener opmærksomhed!

Ja tak!

Del dine værker og bliv set. Meld dig ind i Danmarks største kunstfællesskab med 8908 kreative som deler deres passion. Kom med i fællesskabet, det er helt gratis.

- Vinter stilstand
 Alle Forums
 Kunstner til kunstner
 Debat, snik snak og opslagstavle
 Vinter stilstand

 Print venligt
Forfatter Forrige emne Emne Næste emne  

Per Corell

526 Indlæg

Skrevet - 31 January 2012 :  21:02:27  Vis Profil
Jeg savner altså det gamle fora. Ok jeg var nok lidt for aktiv og startede en masse tilfældige treads, men så meget arbejde ka det vel ikke ha været--- de fleste går vel ind sommetider, og retter stavefejl f.eks , hvis det da ikke er tilsigtede. På den anden liste er det lige så kedeligt næsten ingen skriver og on topic emner er kraftigt i undertal. Jamen gider malere da ikke snakke om teknik eller hvad ? Kunst gider de knap tale om dem der burde ; malerfaget er altså det mest ufremkommelige af alle fag. Ok jeg har for travlt til selv at starte mit eget fora og med dem jeg har startet har det aldrig været manglende medlemmer , men hvor længe "holder f.eks. Yahoo groups, hvor jeg har det meste af mine gamle modeller liggende til fri download. hvor sikret er jeg som digital kunstner -- småbåde skrevet med nye digitale værktøjer kan osse være smukke, men alligevel er det billigere at færdigøre tegningerne og gå videre til næste design, for båden ka altid bygges når der er 3D arbejdstegninger der dækker alt.
For en uge siden forsvandt mit favorit amerikanske airbrush site ; alt jeg havde uploaded og mine få men populære tråde forsvandt, -- derudover har sikkerheds tingene i basis serveren nu indbygget en sikring, så ens tegnsæt skal indeholde bestemte special tegn, M.a.o den sikkerhedskode hvor du skal skrive de to tilfældige ord du ser, vil aldrig lukke dig ind. Måske med et amerikansk tastatur, men ærlig talt, hvis det ska være så besværligt at dele ud af sine erfaringer ka det næsten være ligemeget. Men bla. var det på det site som nu efter at være crashed er erstattet af et helt nyt forum software, alle gamle billeder og treads er væk, blandt andet mine beskrivelser af en transpotabel airbrush, ægte dansk opfindsomhed ; en havesprøjte som luft pumpe til en billig airbrush. Strax har en velnæret amerikansk hobby airbeush maler påstå at den har han sørme fundet på -- Yahoo fortæller en anden indsætningsdag end video filen hvem mon så lyver -- ham eller Youtube. Det værste er som sagt at der ikke blir snakket om disse ting somom ingen har opdaget hvor hurtigt det kører mod helvede.



Ok, helt sået i stå er det jo alligevel ikke, her min gamle ven og kollega Kaare Lem på sin post i syden.

Edited by - SilverScreen on 07 February 2012 18:16:18
  Forrige emne Emne Næste emne  

 Print venligt
Spring til:
Snitz Forums 2000