Forfatter |
Emne |
|
4 indlæg
Skrevet - 31 January 2012 : 10:48:56
|
He he.... Ja, der ER de jo! Fedt..! Tusind tak for svaret, Thomas.
Mange kreative hilsner fra Monika.
|
|
|
Jensen test
452 indlæg |
Skrevet - 31 January 2012 : 11:05:42
|
quote: Originally posted by Anna Dawids
quote: Originally posted by Charlotte Eland
Tusind tak for hurtig hjælp!
Har et sidste spørgsmål: I skriver på kunsttalent siden "De første 3 billeder du vælger bruges i den indledende runde og semifinalen, i finalen bruges alle 6 billeder"
Men kan man ændre rækkefølgen i sine billeder? De tre jeg helst vil fremvise først, er lige nøjagtig dem som ligger bagerst... har prøvet at ændre i fil navnet (hvis det var alfabetisk), og jeg har prøvet at slette billeder og uploade dem igen, som jeg vil have som nr. 4,5 og 6.
Det hjalp desværre ikke.
Det er et meget relevant spørgsmål. Jeg har samme problem, og det ville også være dejligt hvis man selv kunne bestemme rækkefølgen i selve galleriet.
Hej Anna
Jeg får kigget på det i aften, for det skal selvfølgelig virke så i selv bestemmer de 3 billeder der bruges i den indledende runde.
Mvh Thomas |
Administrator og udvikler på MyArtSpace.dk |
|
|
Jensen test
452 indlæg |
Skrevet - 31 January 2012 : 20:10:38
|
Hej Anna Dawids
Hvilken rækkefølge var det planen du skulle have på dine billeder, for der ser ikke ud til at være noget galt med hvordan det virker.
De første 3 billeder du vælger bliver også dem som vises i de indlednende runder.
Mvh Thomas |
|
|
|
1 indlæg
Skrevet - 01 February 2012 : 14:01:43
|
Hej
Lige ift at man først har 3 billeder med og senere alle 6. Så er det jeg tænker.... (da jeg selv har 2 forskellige genrer med) Er det dumt?? jeg har 3 med af den ene genre og 3 af den anden. Men vil det se rodet ud og trækker ned eller er det et plus? det kan jeg ikke helt finde ud af. Skal man kun vise 1 ting af det man laver? Mvh Anne |
|
|
|
5 indlæg
Skrevet - 01 February 2012 : 15:33:48
|
Mon det kun er mig der finder det vanskeligt at finde ud af hvordan Kunsttalent fungerer ? Jeg har lagt 6 billeder ind, men kan kun se tre af dem. Hvordan kommer jeg til at se alle seks så at jeg kan lave om på rækkefølgen. (jeg plejer altså ikke at være så hjælpeløs ................. undskyld) |
|
|
Jensen test
452 indlæg |
Skrevet - 05 February 2012 : 21:17:03
|
quote: Originally posted by Anna Dawids
Mon det kun er mig der finder det vanskeligt at finde ud af hvordan Kunsttalent fungerer ? Jeg har lagt 6 billeder ind, men kan kun se tre af dem. Hvordan kommer jeg til at se alle seks så at jeg kan lave om på rækkefølgen. (jeg plejer altså ikke at være så hjælpeløs ................. undskyld)
Hej Anna
Ingen grund til at undskylde, vi er her for at hjælpe.
Da du tilmeldte dig i starten modtog du en mail, i den mail er der et link ind til siden hvor du kan se alle de billeder du deltager med. Du kan dog også se det ved at logge ind, trykke på menu - rediger profil - kunsttalent 2012.
Mvh Thomas |
|
|
Per Corell
526 indlæg |
Skrevet - 14 February 2012 : 18:30:52
|
Hej.
Jeg havde osse problemer med upload af de 6 billeder, -- men det handlede om rækkefølgen fordi jeg ville have to grupper med tre af samme type og det blev ved med at drille. Tilsidst fandt jeg ud af, at man skal gøre det omvendt og på hovedet. Altså uploade dem der skal være til sidst først, men i omvendt rækkefølge fordi når man har uploaded de tre sidste først, vil det man uploader først af dem der så vil blive de første, komme ind som det sidste af de første tre. |
|
|
Mette Holmberg
8 indlæg |
Skrevet - 15 February 2012 : 13:16:20
|
Hej!
Hmm....jeg har problemer med rækkefølgen af de 6 tilmeldte malerier. Jeg har 3 malerier jeg gerne vil have først (med i første runde), men det lykkes bare ikke for mig.
Jeg har slettet og tilmeldt i flere dage på alle mulige (og umulige) måder, men intet hjælper. Syntes at det er rigtig ærgeligt, at jeg ikke kan få vist de 3 bedste malerier først!!
Kh. Mette |
Art by Holmberg.dk |
|
|
1234
157 indlæg |
Skrevet - 15 February 2012 : 13:39:08
|
quote: Originally posted by Metni
Hej!
Hmm....jeg har problemer med rækkefølgen af de 6 tilmeldte malerier. Jeg har 3 malerier jeg gerne vil have først (med i første runde), men det lykkes bare ikke for mig.
Jeg har slettet og tilmeldt i flere dage på alle mulige (og umulige) måder, men intet hjælper. Syntes at det er rigtig ærgeligt, at jeg ikke kan få vist de 3 bedste malerier først!!
Kh. Mette
De 3 første du vælger skulle gerne være dem der deltager i første runde. Virker det ikke sådan hos dig?
Mvh Knud |
MyArtSpace.dk ArtBazar.dk href="http://KunstnerKontakt.dk">KunstnerKontakt.dk ArtExclusive.dk href="http://nemmehjemmesider.dk">NemmeHjemmesider.dk |
|
|
Mette Holmberg
8 indlæg |
Skrevet - 15 February 2012 : 17:24:45
|
Nej, sådan fungerer det ikke. Mener at jeg til at starte med valgte 3, og de lagde sig i den rækkefølge jeg valgte. Ved valg nr. 4, lagde dette billed sig ind på plads nr. 2??, det 5. billed blev igen gemt som nr. 2, så nu er de oprindelige nr. 2 og 3 valgte billeder rykket helt tilbage i rækken???
Ved det ikke, men det kunne godt virke som om, at de gamle/først uploade billeder ligger sig ind forrest i rækken af valgte billeder til kunsttalent... Jeg har også prøvet at slette alle valgte billeder, og starte forfra - det hjælper ikke.
Mette |
Art by Holmberg.dk |
|
|
Emne |
|