Vind et kunstværk til 5000 kr, skriv dig op på vores malingliste

Close
Kunsttalent   - MyArtSpace - Online galleri, Se det flotte
kunstvæggen

ArtExclusive

Udvalgte kunstnere

Kunstnerartikler

Lærreder
Rammer

Annoncer

Dine værker fortjener opmærksomhed!

Ja tak!

Del dine værker og bliv set. Meld dig ind i Danmarks største kunstfællesskab med 9150 kreative som deler deres passion. Kom med i fællesskabet, det er helt gratis.

- Kunsttalent
 Alle Forums
 Om MyArtSpace.dk
 Hjælp til brug af siden
 Kunsttalent

Print venligt
Forrige side
Forfatter Forrige emne Emne Næste emne
Side: af 3

4 indlæg

Skrevet - 31 January 2012 :  10:48:56
He he.... Ja, der ER de jo! Fedt..! Tusind tak for svaret, Thomas.

Mange kreative hilsner fra Monika.

Gå til toppen af siden

Jensen test

452 indlæg

Skrevet - 31 January 2012 :  11:05:42  Vis profil
quote:
Originally posted by Anna Dawids

quote:
Originally posted by Charlotte Eland

Tusind tak for hurtig hjælp!

Har et sidste spørgsmål:
I skriver på kunsttalent siden "De første 3 billeder du vælger bruges i den indledende runde og semifinalen, i finalen bruges alle 6 billeder"

Men kan man ændre rækkefølgen i sine billeder? De tre jeg helst vil fremvise først, er lige nøjagtig dem som ligger bagerst... har prøvet at ændre i fil navnet (hvis det var alfabetisk), og jeg har prøvet at slette billeder og uploade dem igen, som jeg vil have som nr. 4,5 og 6.

Det hjalp desværre ikke.

Det er et meget relevant spørgsmål. Jeg har samme problem, og det ville også være dejligt hvis man selv kunne bestemme rækkefølgen i selve galleriet.

Hej Anna

Jeg får kigget på det i aften, for det skal selvfølgelig virke så i selv bestemmer de 3 billeder der bruges i den indledende runde.

Mvh
Thomas

Administrator og udvikler på MyArtSpace.dk
Gå til toppen af siden

Jensen test

452 indlæg

Skrevet - 31 January 2012 :  20:10:38  Vis profil
Hej Anna Dawids

Hvilken rækkefølge var det planen du skulle have på dine billeder, for der ser ikke ud til at være noget galt med hvordan det virker.

De første 3 billeder du vælger bliver også dem som vises i de indlednende runder.

Mvh
Thomas

Gå til toppen af siden

1 indlæg

Skrevet - 01 February 2012 :  14:01:43
Hej

Lige ift at man først har 3 billeder med og senere alle 6. Så er det jeg tænker.... (da jeg selv har 2 forskellige genrer med) Er det dumt?? jeg har 3 med af den ene genre og 3 af den anden.
Men vil det se rodet ud og trækker ned eller er det et plus? det kan jeg ikke helt finde ud af. Skal man kun vise 1 ting af det man laver?
Mvh Anne
Gå til toppen af siden

5 indlæg

Skrevet - 01 February 2012 :  15:33:48
Mon det kun er mig der finder det vanskeligt at finde ud af hvordan Kunsttalent fungerer ? Jeg har lagt 6 billeder ind, men kan kun se tre af dem. Hvordan kommer jeg til at se alle seks så at jeg kan lave om på rækkefølgen. (jeg plejer altså ikke at være så hjælpeløs ................. undskyld)
Gå til toppen af siden

Jensen test

452 indlæg

Skrevet - 05 February 2012 :  21:17:03  Vis profil
quote:
Originally posted by Anna Dawids

Mon det kun er mig der finder det vanskeligt at finde ud af hvordan Kunsttalent fungerer ? Jeg har lagt 6 billeder ind, men kan kun se tre af dem. Hvordan kommer jeg til at se alle seks så at jeg kan lave om på rækkefølgen. (jeg plejer altså ikke at være så hjælpeløs ................. undskyld)

Hej Anna

Ingen grund til at undskylde, vi er her for at hjælpe.

Da du tilmeldte dig i starten modtog du en mail, i den mail er der et link ind til siden hvor du kan se alle de billeder du deltager med. Du kan dog også se det ved at logge ind, trykke på menu - rediger profil - kunsttalent 2012.

Mvh
Thomas

Gå til toppen af siden

Per Corell

526 indlæg

Skrevet - 14 February 2012 :  18:30:52  Vis profil
Hej.

Jeg havde osse problemer med upload af de 6 billeder, -- men det handlede om rækkefølgen fordi jeg ville have to grupper med tre af samme type og det blev ved med at drille. Tilsidst fandt jeg ud af, at man skal gøre det omvendt og på hovedet. Altså uploade dem der skal være til sidst først, men i omvendt rækkefølge fordi når man har uploaded de tre sidste først, vil det man uploader først af dem der så vil blive de første, komme ind som det sidste af de første tre.
Gå til toppen af siden

Mette Holmberg

8 indlæg

Skrevet - 15 February 2012 :  13:16:20  Vis profil
Hej!

Hmm....jeg har problemer med rækkefølgen af de 6 tilmeldte malerier. Jeg har 3 malerier jeg gerne vil have først (med i første runde), men det lykkes bare ikke for mig.

Jeg har slettet og tilmeldt i flere dage på alle mulige (og umulige) måder, men intet hjælper. Syntes at det er rigtig ærgeligt, at jeg ikke kan få vist de 3 bedste malerier først!!

Kh. Mette

Art by Holmberg.dk
Gå til toppen af siden

1234

157 indlæg

Skrevet - 15 February 2012 :  13:39:08  Vis profil
quote:
Originally posted by Metni

Hej!

Hmm....jeg har problemer med rækkefølgen af de 6 tilmeldte malerier. Jeg har 3 malerier jeg gerne vil have først (med i første runde), men det lykkes bare ikke for mig.

Jeg har slettet og tilmeldt i flere dage på alle mulige (og umulige) måder, men intet hjælper. Syntes at det er rigtig ærgeligt, at jeg ikke kan få vist de 3 bedste malerier først!!

Kh. Mette

De 3 første du vælger skulle gerne være dem der deltager i første runde. Virker det ikke sådan hos dig?

Mvh
Knud

MyArtSpace.dk
ArtBazar.dk
href="http://KunstnerKontakt.dk">KunstnerKontakt.dk
ArtExclusive.dk
href="http://nemmehjemmesider.dk">NemmeHjemmesider.dk
Gå til toppen af siden

Mette Holmberg

8 indlæg

Skrevet - 15 February 2012 :  17:24:45  Vis profil
Nej, sådan fungerer det ikke. Mener at jeg til at starte med valgte 3, og de lagde sig i den rækkefølge jeg valgte. Ved valg nr. 4, lagde dette billed sig ind på plads nr. 2??, det 5. billed blev igen gemt som nr. 2, så nu er de oprindelige nr. 2 og 3 valgte billeder rykket helt tilbage i rækken???

Ved det ikke, men det kunne godt virke som om, at de gamle/først uploade billeder ligger sig ind forrest i rækken af valgte billeder til kunsttalent... Jeg har også prøvet at slette alle valgte billeder, og starte forfra - det hjælper ikke.

Mette

Art by Holmberg.dk
Gå til toppen af siden
Side: af 3 Forrige emne Emne Næste emne  
Forrige side

Print venligt
Spring til:
Snitz Forums 2000