Forfatter |
Emne |
|
26 indlæg
Skrevet - 22 January 2012 : 18:23:19
|
Ved godt, at jeg er et pernittengryn.... undskyld |
Med farveglad hilsen Charlotte Eland |
|
|
Jensen test
452 indlæg |
Skrevet - 22 January 2012 : 21:10:16
|
Hej Charlotte
Fra den side hvor du vælger de billeder du ønsker at deltage med, skulle de 3 første billeder du vælger gerne ligge først. Det vil sige at har du allerede valgt 3 billeder og finder ud af at nr 4 faktisk skulle være et af de første 3 så skal du fjerne nogle af de billeder du allerede har valgt.
Mvh Thomas |
Administrator og udvikler på MyArtSpace.dk |
|
|
|
26 indlæg
Skrevet - 23 January 2012 : 14:12:56
|
Jeg er ked af at sige det, men det virker ikke.. Systemet lægger konsekvent sin egen rækkefølge uagtet hvilke billeder jeg lægger først. Øv. |
|
|
Jensen test
452 indlæg |
Skrevet - 23 January 2012 : 21:58:54
|
Kan du ikke lige sende de 6 billeder du ønsker at deltage med, og den rækkefølge du ønsker til thomas@myartspace.dk så vil jeg kigge på hvad der kan være galt.
Mvh Thomas |
|
|
|
26 indlæg
Skrevet - 24 January 2012 : 14:28:44
|
tusind tak for det flotte tilbud - mail er nu sendt til dig :) |
|
|
pianoa
1 indlæg |
Skrevet - 27 January 2012 : 10:35:35
|
Hej Thomas
Har også betalt først i januar, men har ikke modtaget nogen mail angående upload af billeder.
Har også et andet spørgsmål om tidsfrister. Skal alle 6 billeder være uploadet den 15 februar eller er det kun de første tre?. Håber meget det sidste, da jeg stadig arbejder på billedserien?
Hilsen Pia |
|
|
Jensen test
452 indlæg |
Skrevet - 27 January 2012 : 11:06:34
|
quote: Originally posted by pianoa
Hej Thomas
Har også betalt først i januar, men har ikke modtaget nogen mail angående upload af billeder.
Har også et andet spørgsmål om tidsfrister. Skal alle 6 billeder være uploadet den 15 februar eller er det kun de første tre?. Håber meget det sidste, da jeg stadig arbejder på billedserien?
Hilsen Pia
Hej Pia
Det er alle 6 billeder der skal være klar den 15. Februar. Jeg har lige gensendt mailen med info til dig, vi sender automatisk til den mail som du har indtastet her på siden, så for sikkerhedsskyld kan du evt tjekke under rediger profil og basis oplysninger om det er den rigtige email der står der.
Mvh Thomas |
|
|
|
4 indlæg
Skrevet - 31 January 2012 : 09:38:08
|
Hmmm..... Jeg har også lidt problemer med at forstå systemet. :-/ Har valgt mine 6 deltager-malerier nu, men jeg kan ikke finde knappen hvor man låser dem fast og tilmelder....hvis der er sådan en knap?? Hvordan sikrer man at de ikke forsvinder igen når man logger af, når nu det ikke er muligt at låse dem fast og tilmelde dem? :-o Håber mit spørgsmål giver mening.... He he.
Ellers tak for et godt initiativ.
Mange venlige hilsner fra Monika.
|
|
|
Jensen test
452 indlæg |
Skrevet - 31 January 2012 : 10:15:56
|
quote: Originally posted by Monika F. Hansen
Hmmm..... Jeg har også lidt problemer med at forstå systemet. :-/ Har valgt mine 6 deltager-malerier nu, men jeg kan ikke finde knappen hvor man låser dem fast og tilmelder....hvis der er sådan en knap?? Hvordan sikrer man at de ikke forsvinder igen når man logger af, når nu det ikke er muligt at låse dem fast og tilmelde dem? :-o Håber mit spørgsmål giver mening.... He he.
Ellers tak for et godt initiativ.
Mange venlige hilsner fra Monika.
Hej Monika
Når du trykker "tilføj billede" så bliver det gemt i det øjeblik så dine billeder er nu med. Du kan også på runde 2 af kunsttalent se de første 3 af dem http://myartspace.dk/www/kunsttalent/kunsttalent_2012_runde2.asp
Mvh Thomas
|
|
|
|
5 indlæg
Skrevet - 31 January 2012 : 10:43:58
|
quote: Originally posted by Charlotte Eland
Tusind tak for hurtig hjælp!
Har et sidste spørgsmål: I skriver på kunsttalent siden "De første 3 billeder du vælger bruges i den indledende runde og semifinalen, i finalen bruges alle 6 billeder"
Men kan man ændre rækkefølgen i sine billeder? De tre jeg helst vil fremvise først, er lige nøjagtig dem som ligger bagerst... har prøvet at ændre i fil navnet (hvis det var alfabetisk), og jeg har prøvet at slette billeder og uploade dem igen, som jeg vil have som nr. 4,5 og 6.
Det hjalp desværre ikke.
Det er et meget relevant spørgsmål. Jeg har samme problem, og det ville også være dejligt hvis man selv kunne bestemme rækkefølgen i selve galleriet. |
|
|
Emne |
|