Forfatter |
Emne |
|
hannaskov
6 Indlæg |
Skrevet - 13 May 2013 : 16:57:16
|
Jeg har idag surfet lidt rundt herinde for at finde ud af om der er nogen der har billeder på over 200x180 cm. Det har vistsig at være temmelig svært da der ike er nogen mulighed for at søge på størrelsen af billedet. Prøvede også artbazar.dk, men der er det eneste man kan sortere i, kategorierne stor, mellem og lille. Er der mulighed for sådan en funktion? Kan selvfølgelig godt være jeg er den eneste der har brug for det, eller at funktionen er der, men jeg bare ikk kan finde den.. Håber i kan hjælpe! Venlig hilsen Hanna Skov |
-stay creative. |
|
Per Corell
526 indlæg |
Skrevet - 13 May 2013 : 17:54:12
|
Det er et interesant emne som jeg også har beskæftiget mig med. Så store lærreder er nok sjældne og alene af praktiske årsager problematiske, det er næppe den størrelse man tænker på hvis man bor på 3 sal i en ældre ejendom, -- men jeg er nået dertil at det må handle om formatet på billedet mere end hvad der bliver malet på og så bliver mulighederne jo nogle flere. Vægmalerier og Streetart kan sagtens nå op i det format og det er måske mere naturligt. Jeg tror ikke der er stor forskel i hvor meget tid man bruger på de store billeder i forhold til de mindre, men det er nok andre motiver man vælger, men efter min mening er der ingen grund til at lade sig begrænse af at lærredet bliver besværligt og dyrt, hvis man både får et større publikum og mindre besvær ved at erstatte det med et stakit.
Men at kunne søge efter større billeder kræver jo blot at vi udfylder mål på billederne, noget de fleste jo i forvejen gør. |
Edited by - SilverScreen on 14 May 2013 11:27:10 |
|
|
Jensen test
452 indlæg |
Skrevet - 14 May 2013 : 10:31:40
|
Hej Hanna Skov
Det er rigtigt at det ikke er muligt at søge efter billeder ud fra størrelse på MyArtSpace.dk, jeg ved ikke om andre ønsker det og da vi ikke tidligere har hørt at nogle havde brug for det er det pt ikke en mulighed.
Men jeg skriver lige dit ønske ned og så vil vi kigge på det næste gang vi laver ændringer til siden.
Mvh Thomas Vestergaard www.MyArtSpace.dk |
Administrator og udvikler på MyArtSpace.dk |
|
|
|
Emne |
|
|
|