Vind et kunstværk til 5000 kr, skriv dig op på vores malingliste

Close
Tvivl om grupper   - MyArtSpace - Online galleri, Se det flotte
kunstvæggen

ArtExclusive

Udvalgte kunstnere

Kunstnerartikler

Lærreder
Rammer

Annoncer

Dine værker fortjener opmærksomhed!

Ja tak!

Del dine værker og bliv set. Meld dig ind i Danmarks største kunstfællesskab med 9147 kreative som deler deres passion. Kom med i fællesskabet, det er helt gratis.

- Tvivl om grupper
 Alle Forums
 Om MyArtSpace.dk
 Hjælp til brug af siden
 Tvivl om grupper

Print venligt
Forfatter Forrige emne Emne Næste emne  

Per Corell

526 Indlæg

Skrevet - 30 April 2013 :  17:00:51  Vis Profil
Jeg er ret forvirret vedrørende "Grupper". Det er somom der er to slags og på et tidspunkt oprettede jeg nogle stykker fordi jeg regnede med at det kunne være en god ide, -- idag står jeg for "Critique Corner" og "Airbrush", grupper der ikke sker alverden i og faktisk så lidt at jeg på et tidspunkt slettede flere af mine egne mails fordi det var så få der skrev. Men jeg synes de fylder og når grupperne ikke bliver brugt, ville det så ikke være bedre om de simpelthen blev nedlagt ?

Jensen test

452 indlæg

Skrevet - 01 May 2013 :  21:18:18  Vis profil
Hej Silverscreen

Hvis du vil have grupperne slettet så kan du bare skrive hvilke til mig på intern post så skal jeg sørge for at de bliver slettet.

Mvh
Thomas

Administrator og udvikler på MyArtSpace.dk
Gå til toppen af siden

Per Corell

526 indlæg

Skrevet - 02 May 2013 :  13:02:17  Vis profil
Ja Airbrush gruppen lader ikke til at tiltrække sig særlig meget opmærksomhed

http://www.myartspace.dk/www/Groups/Group.asp?favourite=29

og kritik gruppen findes vist i en anden udformning,

http://www.myartspace.dk/www/Groups/Group.asp?favourite=72

Selvom der er noget mere trafik i den gruppe, ---- men hvor lang tid siden er det det sidste indlæg blev sendt og har folk fået den feedback der var hensigten ? Jeg vil lade det være op til jer at beslutte om begge bør fjernes, men findes "Critic Corner" i en anden udførsel, burde min vel fjernes ligegyldigt hvilken der kom først og Airbrush gruppen har som sagt stået stille i meget lang tid.

--- mere for jeres skyld for det virker rodet med grupper som sjældent bruges.
Gå til toppen af siden

Per Corell

526 indlæg

Skrevet - 05 May 2013 :  13:16:14  Vis profil
Måske vil det være en ide at opfordre jeres brugere til at skrive hvad de mener. Altså er en Airbrush og kritik gruppe som disse overhovedet relevante -- sig din mening. Hvis ingen svarer giver det vel sig selv.
Gå til toppen af siden
  Forrige emne Emne Næste emne  

Print venligt
Spring til:
Snitz Forums 2000