Vind et kunstværk til 5000 kr, skriv dig op på vores malingliste

Close
Koks i billeder   - MyArtSpace - Online galleri, Se det flotte
kunstvæggen

ArtExclusive

Udvalgte kunstnere

Kunstnerartikler

Lærreder
Rammer

Annoncer

Dine værker fortjener opmærksomhed!

Ja tak!

Del dine værker og bliv set. Meld dig ind i Danmarks største kunstfællesskab med 9148 kreative som deler deres passion. Kom med i fællesskabet, det er helt gratis.

- Koks i billeder
 Alle Forums
 Om MyArtSpace.dk
 Hjælp til brug af siden
 Koks i billeder

Print venligt
Forfatter Forrige emne Emne Næste emne  

Gitte Brandstrup

12 Indlæg

Skrevet - 31 January 2013 :  09:45:22  Vis Profil
Jeg har oprettet mig lagt billeder ind flere gange. Nu vil jeg så lige havde to nye ind..det første billede hentede jeg og da det kom på var det lagt ned??? Så sletter jeg det selvfølgelig. Næste billede bliver lagt på med beskrivelse osv. Når jeg så vil gå ind og kikke eller klikke på billedet er det det første billede jeg lagde ind som vendte forkert der vises? Har selvfølgelig prøvet at slette og starte igen, men det samme sker. Hjælp!!

1234

157 indlæg

Skrevet - 31 January 2013 :  11:13:31  Vis profil
Hej Gitte

Systemet har ikke en funktion der kan vende billederne - så det må have lagt ned fra starten.

Grunden til at din computer viser det "gamle billede" er at den husker det. Billedfilerne hedder formentlig det samme og for at spare tid "gider" din browser ikke hente et billede den har hentet før.

Prøv at trykke CTRL + F5 tasterne ned samtidig 3 gange. Så vil du tvinge browseren til at genindlæse billedet og så skulle det helst rette sig.

Lad mig høre hvordan det går.

Mvh
Knud / MyArtSpace.dk

MyArtSpace.dk
ArtBazar.dk
href="http://KunstnerKontakt.dk">KunstnerKontakt.dk
ArtExclusive.dk
href="http://nemmehjemmesider.dk">NemmeHjemmesider.dk
Gå til toppen af siden

Per Corell

526 indlæg

Skrevet - 31 January 2013 :  11:40:51  Vis profil
Hej, ja der er kun en løsning ; åben billedet igen som det er nu du har vendt det og gem det med et nyt navn. Upload så billedet med det nye navn. Først da vil programmet -- computeren, benytte et nyt billede ikon ellers vil det oprindelige blive brugt.

Edited by - SilverScreen on 31 January 2013 11:41:41
Gå til toppen af siden

Gitte Brandstrup

12 indlæg

Skrevet - 31 January 2013 :  12:33:41  Vis profil
Det virker..tak for super hurtig tilbagemelling som altid :-)
Gå til toppen af siden
  Forrige emne Emne Næste emne  

Print venligt
Spring til:
Snitz Forums 2000