Vind et kunstværk til 5000 kr, skriv dig op på vores malingliste

Close
Profilbillede på Artbazar   - MyArtSpace - Online galleri, Se det flotte
kunstvæggen

ArtExclusive

Udvalgte kunstnere

Kunstnerartikler

Lærreder
Rammer

Annoncer

Dine værker fortjener opmærksomhed!

Ja tak!

Del dine værker og bliv set. Meld dig ind i Danmarks største kunstfællesskab med 9148 kreative som deler deres passion. Kom med i fællesskabet, det er helt gratis.

- Profilbillede på Artbazar
 Alle Forums
 Om MyArtSpace.dk
 Hjælp til brug af siden
 Profilbillede på Artbazar

Print venligt
Forfatter Forrige emne Emne Næste emne  

Per Corell

526 Indlæg

Skrevet - 02 November 2012 :  01:01:39  Vis Profil
Jeg kan se at kun få har fundet ud af hvordan man får sit profilbillede på ArtBazar, -- jeg har heller ikke kunnet finde ud af det, hvordan gør man ?

Jensen test

452 indlæg

Skrevet - 02 November 2012 :  08:07:00  Vis profil
Hej Silverscreen

Hvis du uploader et nyt profilbillede til MyArtSpace.dk så kommer det også på ArtBazar.dk. Grunden er at de gamle profilbilleder var i så lav opløsning at de ikke kan bruges der, men når man uploader i dag så er det i meget bedre kvalitet så de kan bruges til noget mere.

Mvh
Thomas

Administrator og udvikler på MyArtSpace.dk
Gå til toppen af siden

Per Corell

526 indlæg

Skrevet - 02 November 2012 :  10:56:40  Vis profil
Tak ja det hjalp, og alligevel ;

Tidligere skulle man kæmpe med et fuldstændigt umuligt format, hvor man kunne hjælpe så meget man ville for at få det udsnit man ville have -- for selvom man uploadede præcist det rigtige format, ville programmet lave om på det man uploadede og efterlod ingen mulighed for at ændre på det lille vindue som pr. automatik blev sat ind foran det billede man uploadede -- dette lille vindue blev sat ind ligegyldigt hvad og det klippede så ens profilbillede midt over --- engang lykkedes det mig at "tænke baglæns" og uploade noget, som ville give det rigtige profil billede indenfor det tåbelige flytbare vindue, men desværre mistede jeg billedet og gad ærligt talt ikke endnu engang kæmpe mod.
Er det blevet bedre nu både ja og nej. Det er nemlig ikke det billede jeg uploader som bliver mit profil billede, det bliver nemlig cuttet over i højre side sådan at kun det halve af mit øje får lov at komme med ; det flytbare vindue er nu automatiseret og man bestemmer endnu mindre , laves om skal der og nu kan man ikke flytte det lille vindue og bestemme hvilken del af ens uploadede profilbillede der kommer med.
Det er fint at der ikke er så snæver en begrænsning i størrelsen, men der skal igen "tænkes baglæns", man skal altså kigge på hvad programmet cutter af eller beskærer automatisk og redigere sit profil billede så man kan snyde programmet hvis man selv vil bestemme ?

En anden ting er så, at når man har uploaded et nyt profil billede, ryger man ud på ens profil side man bliver ikke på den side hvor man uploader hvor man jo kan se det profilbillede der blev uploaded sidst, først skal man se sin profilside og så forfra med at finde ind i opsætningen hvis det ikke var rigtigt formateret. -- så jo det er da blevet bedre og så alligevel ;))

En link er bedre end 1000 ord, så hvis du følger den link jeg nu sætter ind, kan du se et profilbillede der er cuttet over så "SilverScreen" er blevet til "Silverscr" ;

http://www.artbazar.dk/ArtBazar/galleri.asp?id=1036

Edited by - SilverScreen on 02 November 2012 11:16:53
Gå til toppen af siden
  Forrige emne Emne Næste emne  

Print venligt
Spring til:
Snitz Forums 2000