Forfatter |
Emne |
|
Per Corell
526 Indlæg |
Skrevet - 06 September 2012 : 15:37:42
|
Hej. Jeg uploadede et billede til Artbazar, --- et lidt anderlees billede kan man godt sige, for det er en Stencil så man selv kan male motivet på en væg eller mur, så når man flytter for eksempel, kan man male billedet over og spraye det op et nyt sted. Men desværre kom jeg til at lave en stavefejl og jeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvor jeg går ind og retter i den text der blev brugt på Artbazar. Stavefejlen består af at jeg kom til at bruge et "Æ" istedet for et "ø" i texten nedenunder, i ordet "Mønster" ;
"Kunstnerens egne ord om værket "Stencil til sort" 70X100 Cm. Stencil beståendde af blank figur, omrids og mænster. . Hver udgave nummereret med sit unike nummer. Kan multiplicere motivet med Graffiti spray eller airbrush på, lærrede, mur, eller væg. rigtigt mange gange." |
Edited by - SilverScreen on 06 September 2012 15:38:54 |
|
Jensen test
452 indlæg |
Skrevet - 07 September 2012 : 07:31:26
|
Hej Silverscreen
Hvis du logger ind på MyArtSpace.dk skal du gøre følgende for at komme frem til at ændre tekster på ArtBazar.dk
1. Tryk på "min side" 2. Nederst på den side skal du trykke på "Artbazar indstillinger" 3. Der inde trykker du på "Sæt billeder til salg" 4. Herfra kan du vælge rediger ud for det billede du ønsker at ændre på.
Mvh Thomas |
Administrator og udvikler på MyArtSpace.dk |
|
|
Per Corell
526 indlæg |
Skrevet - 07 September 2012 : 15:09:22
|
Tak, -- jo det lykkedes. Det er nok fordi det jo ikke er samme text som i profilen men en helt ny tect man skal skrive for hvert billede man flytter fra profilen til Artbazar. Men det er jo også rimeligt logisk at bruge "min side". |
|
|
|
Emne |
|
|
|