Forfatter |
Emne |
|
Ditte
2 Indlæg |
Skrevet - 03 September 2012 : 20:52:10
|
Jeg har forelsket mig i et maleri og kunne rigtig godt tænke mig at få malet et i samme stil og ville høre, om der er nogen, der kunne være behjælpelige med dette? Jeg er ikke selv kunster og derfor er det muligvis ikke helt rigtigt at jeg har oprettet en profil herinde, men det blev jeg nødt til for at kunne skrive et indlæg på jeres opslagstavle.
På forhånd tak,
Mvh. Ditte |
|
|
7 indlæg
Skrevet - 04 September 2012 : 09:08:30
|
Hej Hvad er det for et billed, du har fået kig på, jeg laver farveblyants tegninger, kan det bruges? Jeg vil gerne se et billed af det som du vil have tegnet af. Hører gerne fra dig
IVERSEN
|
|
|
Per Corell
526 indlæg |
Skrevet - 05 September 2012 : 00:57:22
|
Der er en type "malerier" der nemt kunne løse dit problem
Det er færdige Stencils du selv maler på lærred eller væg.
Hvis dit billede var et stencil billede kunne det nemt lade sig gøre, så købte du bare stencilen og spray malede det selv, lige så mange du ville, med det nummer den stencil har, sprayet med på canvas, mur eller væg.
Hvis altså dit billede var et stencil billede. |
Edited by - SilverScreen on 05 September 2012 01:41:55 |
|
|
PiaV
1 indlæg |
Skrevet - 11 September 2012 : 11:05:57
|
Du må vise os, hvad det er, du søger, ellers ved vi jo ikke, hvad det er, du vil ha'. |
Edited by - PiaV on 11 September 2012 11:06:44 |
|
|
Tina Mastek
1 indlæg |
Skrevet - 17 September 2012 : 07:19:24
|
Hej Ditte. Jeg har tidligere kopieret både skriget og noget af Asger Jorn med rigtig godt resultat, så send mig venligst et billede af det du har skrevet om, så kan jeg se på det. Hilsen Tina |
Tina Mastek |
|
|
louiset
48 indlæg |
Skrevet - 17 September 2012 : 22:39:19
|
Kan du ikke kontakte den kunstner der har lavet det, og se om han/hun har noget lignende du kan lide? mvh Louise |
LouiseT |
|
|
Ditte
2 indlæg |
Skrevet - 18 September 2012 : 13:55:29
|
Hej alle
Tak for jeres indlæg. Jeg har fundet en kunstner, der har malet et billede til os, som vi er blevet rigtig glade for.
Mvh. Ditte |
|
|
|
Emne |
|
|
|