Del dine værker og bliv set. Meld dig ind i Danmarks største kunstfællesskab med 9148 kreative som deler deres passion. Kom med i fællesskabet, det er helt gratis.
tak, men det nåede jeg så ikke.. Jeg synes det er lidt svært at følge med i hvornår den ene runde slutter og den næste begynder. Kunne det være en ide at der stod de præcise datoer der hvor man tilmelder værker?
Edited by - Sarah Maria Fritsche on 01 August 2012 14:30:55
Og at man måske kunne se billededet man har valgt før man tilmelder det?Ligenu synes jeg jag skal frem og tilbage, fra side til side for at finde de rigtige billeder.
Jo det er noget vi helt sikkert vil ændre så man istedet for bare en liste så viser vi det billede du er ved at vælge. Men om det lige når med i Årets værk denne gang, det ved jeg ikke. Jeg vil lige kigge på at få skrevet datoerne ind på forsiden af årets værk så der ikke er tvivl om det.
Lige indtil vi får opdateret forsiden af Årets værk med datoerne for de forskellige runder kan du følge med på forsiden for der skriver vi løbende nyheder om hvornår man kan tilmelde sig de forskellige runder.