Del dine værker og bliv set. Meld dig ind i Danmarks største kunstfællesskab med 9148 kreative som deler deres passion. Kom med i fællesskabet, det er helt gratis.
På et tidspunkt var det nemt at finde linken til ens profil, den var under et af punkterne på "ret profil". Jeg taler altså om den link man ka bruge så andre kan gå direkte til ens profil, -- hvor finder man den ?
Hvis du er logget ind og trykker på "Min side" så kan du øverst på den side se en knap der hedder "Vis min profil", trykker du på den kommer du ind til din egen profil.
Og det bringer mig til min profil hvis jeg er logget ind, men jeg hedder jo ikke "User/Profile.asp" ---- jeg vil tro at min profil bliver fundet i en fil der hedder "Profile.asp", men hvis en der vil se min profil skriver "http://www.myartspace.dk/www/User/Profile.asp" vil han ikke komme ind på min profil, men nærmere få en fejlmelding gætter jeg på.
Kimo, --- jeg er tit ude for at skulle henvise til min hjemmeside og godt nok har jeg en men den er aldrig blevet færdig. Så istedet kan man normalt gå ind på sin hjemmeside og kopiere linken og bruge den. Det kan man bare ikke her fordi siden er programeret mere avanceret. Man får altså ikke sin profilside link hvis man bare kopierer i link feltet mens man er på sin profil og logget ind. Men på et tidspunkt annoncerede MAS , hvor man kan finde den link alle andre kan bruge og det er den jeg skulle bruge.