Forfatter |
Emne |
1234
157 Indlæg |
Skrevet - 03 May 2012 : 19:21:22
|
Kære kunstnere
Vi gentager meget snart Årets Værk - konkurrencen hvor I som kunstnere fejrer hinanden ved at stemme på de værker I synes fortjener ros. Dermed bliver det noget anderledes i forhold til sidste år hvor det var besøgende udefra der stemte.
Vi har brug for gode ideer! Der bliver i 5 indledende runder og vi har brug for gode ideer. Hver runde skal have et tema: fx en følelse eller et begreb. Eller måske noget helt andet? Kom med alle jeres gode ideer!
Det er vigtigt, at vi finder fem temaer som ikke betinger en bestemt udtryksform så temaet både kan appellere til en keramiker og en kunstmaler.
Knud / MyArtSpace.dk
|
MyArtSpace.dk ArtBazar.dk href="http://KunstnerKontakt.dk">KunstnerKontakt.dk ArtExclusive.dk href="http://nemmehjemmesider.dk">NemmeHjemmesider.dk |
|
Gammelgaard
63 indlæg |
Skrevet - 04 May 2012 : 10:56:35
|
I vores tema-gruppe arbejder vi lige i øjeblikket med temaet "forgængelighed" det synes jeg er meget godt... et tema kunne også være "seksualitet".. "udvikling".. "stilhed" .. osv :P |
|
|
Karin Waldhausen
111 indlæg |
Skrevet - 08 May 2012 : 12:36:47
|
Jeg synes man skal fokusere på nogle form-kategorier, f.ex:
Komposition Farvebehandling Penselsføring Valørbalance Blandform
Vh Karin |
|
|
MariaKL
2 indlæg |
Skrevet - 08 May 2012 : 17:29:58
|
Forslag:
Bevægelse Kontraster Skygger Børn Glæde |
|
|
KLIR
20 indlæg |
Skrevet - 08 May 2012 : 19:36:51
|
Hej! som keramiker kan jeg tilslutte mig temaer som kan fortolkes tredimentionelt. Af de forslag der hidtil er kommet kan jeg tilslutte mig: Bevægelse Kontraster Skygger Børn Glæde
Og kan desuden foreslå: mystik
quote: Originally posted by MariaKL
Forslag:
Bevægelse Kontraster Skygger Børn Glæde
|
|
|
Mette Lorentzen
1 indlæg |
Skrevet - 09 May 2012 : 08:17:03
|
Det kunne også være angst, nydelse, fødsel, afsked, begejstring. Venligst Mette Lorentzen. |
Mette Lorentzen |
|
|
Bulow
1 indlæg |
Skrevet - 09 May 2012 : 09:21:02
|
Eller hvad med : Skæve eksistenser. |
|
|
KLIR
20 indlæg |
Skrevet - 09 May 2012 : 15:38:19
|
eller hvad med naturinspirationer eller hvad med at sættefantasien igang med gensplejsning eller sampling :)
quote: Originally posted by Bülow
Eller hvad med : Skæve eksistenser.
|
|
|
MR. FONS
1 indlæg |
Skrevet - 11 May 2012 : 10:30:05
|
Jeg synes det er langtid siden vi har set noget kunst der kan provokere og rykke nogle grænser. Det synes jeg er et af kunstens vigtigste gøremål, så derfor forslår jeg emner som:
Smerte
Selvmord
Stoffer
Vold
SM-sex
Det er svære emner, men i en konkurrence gælder det jo om, at være den bedste kunstner, uanset emne. Jeg håber ikke siden her er for pæn til at tage sådanne emner op
MR.Fons |
|
|
|
4 indlæg
Skrevet - 14 May 2012 : 06:53:52
|
På kanten af grænser.. Det kunne være et godt overordnet tema |
Heidi Rosenfeldt |
|
|
Birgit H-J