Del dine værker og bliv set. Meld dig ind i Danmarks største kunstfællesskab med 9148 kreative som deler deres passion. Kom med i fællesskabet, det er helt gratis.
I vil gerne have folk til at vurdere billeder i Rouletten.
For mig at se kan det ikke lade sig gøre når man ikke får nogen som helst oplysninger om det pågældende billede. Det betyder ikke noget at man ved hvem der har malet det, men de tekniske detaljer om billedet og mål, ville være rart at vide.
Hej. Jeg synes den nye "Kunstvæg" er den helt rigtige opdatering af Rouletten. , at man ser en side med mange små billeder synes jeg er en rigtig god ide i forhold til at se et billede af gangen og derved kan man meget nemmere sortere de tusinder af billeder der efterhånden er. At man så ka klikke på det billede man vil se og derved komme til malerens egen præsentation er jo helt ideelt.
Skulle jeg foreslå noget, vil det så være om I laver flere "Kunstvægge". En med de nyeste uploadede efterhånden som de er uploaded ville være en god ide så man istedet for tilfældige billeder, kan følge med i hvad der er blevet uploaded fornyligt og tilbage i tiden.
Edited by - SilverScreen on 10 April 2012 11:57:20