Vind et kunstværk til 5000 kr, skriv dig op på vores malingliste

Close
ArtBazar problemer   - MyArtSpace - Online galleri, Se det flotte
kunstvæggen

ArtExclusive

Udvalgte kunstnere

Kunstnerartikler

Lærreder
Rammer

Annoncer

Dine værker fortjener opmærksomhed!

Ja tak!

Del dine værker og bliv set. Meld dig ind i Danmarks største kunstfællesskab med 9149 kreative som deler deres passion. Kom med i fællesskabet, det er helt gratis.

- ArtBazar problemer
 Alle Forums
 Om MyArtSpace.dk
 Hjælp til brug af siden
 ArtBazar problemer

Print venligt
Næste side
Forfatter Forrige emne Emne Næste emne
Side: af 2

Skovmose

7 Indlæg

Skrevet - 10 March 2012 :  13:44:44  Vis Profil
Hej alle AtrBazar brugere..

Jeg har problemer med prisen på mine værker, den lægger en anden pris ud end den jeg har sat. nogen der ved hvordan man redigerer dette? Desuden har jeg problemer med at bladere på sitet - er andre stødt på disse problemer, i så fald hvordan løses dette?

Hilsen
Skovmose

Jensen test

452 indlæg

Skrevet - 11 March 2012 :  21:56:08  Vis profil
Hej Skovmose

Når du indtaster pris og fragt så skal du skrive det som heltal uden komma og punktum, jeg har lige lavet et tjek så man ikke mere kan gøre dette, men for de værker du har fået oprettet gør du følgende.

Klik på rediger profil - Artbazar og klik derefter på sæt billeder til salg. Herfra kan du redigere de billeder du allerede har til salg. Så ændrer du bare prisen fra fx 2.000 til 2000.

De problemer du oplever med at bladre hvad er det helt præsist. Sker der bare ingenting eller er det noget helt andet?

Mvh
Thomas

Administrator og udvikler på MyArtSpace.dk
Gå til toppen af siden

Skovmose

7 indlæg

Skrevet - 11 March 2012 :  23:48:27  Vis profil
Hej Thomas

De eneste pile der er nederst på siden(første) og (forrige)

reagerer ikke. Så er der en linie (side 1 - 45) det virker heller ikke.

Jeg synes ikke at kunne finde andre muli´gheder for at bladre.

Hilsen Skovmose
Gå til toppen af siden

Skovmose

7 indlæg

Skrevet - 11 March 2012 :  23:58:37  Vis profil
Hej igen Thomas

Hvis jeg går ind på rediger profil og går på artbazar i nederte linie, kommer jeg bare ind på artbazar-siden, der er ikke nogen steder hvor jeg kan sætte billeder til salg. Det er somom jeg mangler en profil jeg kan gå ind i og redigere fra.

Hilsen Skovmose
Gå til toppen af siden

Jensen test

452 indlæg

Skrevet - 12 March 2012 :  07:57:16  Vis profil
quote:
Originally posted by Skovmose

Hej Thomas

De eneste pile der er nederst på siden(første) og (forrige)

reagerer ikke. Så er der en linie (side 1 - 45) det virker heller ikke.

Jeg synes ikke at kunne finde andre muli´gheder for at bladre.

Hilsen Skovmose

Hej Skovmose

Når du står på side 1 så burde mulighederne næste og sidste være der. De står til højre for den linie (side 1 - 45)

Mvh
Thomas

Gå til toppen af siden

Jensen test

452 indlæg

Skrevet - 12 March 2012 :  07:59:05  Vis profil
quote:
Originally posted by Skovmose

Hej igen Thomas

Hvis jeg går ind på rediger profil og går på artbazar i nederte linie, kommer jeg bare ind på artbazar-siden, der er ikke nogen steder hvor jeg kan sætte billeder til salg. Det er somom jeg mangler en profil jeg kan gå ind i og redigere fra.

Hilsen Skovmose

Hej Skovmose

Lige ovenover den linie hvor du kan vælge postnr og skrive de ArtBazar.dk profil tekst er der to links.

Den ene hedder "sæt billeder til salg" trykker du på dette link kommer du ind til den side hvor du kan redigere de priser du har lavet for de to billeder du har sat til salg nu.

Mvh
Thomas

Gå til toppen af siden

Skovmose

7 indlæg

Skrevet - 12 March 2012 :  18:06:33  Vis profil
jeg har ingenting til højre for 1-45 der hedder føste og sidste, til at bladre med og jeg har heller ikke 2 links over der hvor man går ind og søger postnr.

Hilsen Skovmose
Gå til toppen af siden

Jensen test

452 indlæg

Skrevet - 12 March 2012 :  22:27:31  Vis profil
Hej Skovmose

Det lyder meget mærkeligt. Siderne ser sådan ud hos mig, her er det på ArtBazar.dk

Og her er det på MyArtSpace.dk hvor knappen du skal trykke på for at sætte billeder til salg eller redigere i dem du allerede har til salg

Gå til toppen af siden

Skovmose

7 indlæg

Skrevet - 15 March 2012 :  23:47:58  Vis profil
Hej

Vil lige afslutte med at fortælle at løsningen var at gå ind via Firefox i stedet for Internet Explorer - Siden er ikke synkroniseret med Explorer.

Tænker så lidt på om det bliver et problem for de potentielle kunder derude, hvis de bruger den forkerte indgang - så har de ikke mulighed for at bladre frem til næste side....
Gå til toppen af siden

Nordbek

25 indlæg

Skrevet - 16 March 2012 :  00:56:37  Vis profil
Hej

jeg har selv haft samme problem, med ikke at kunne bladre paa siden, da der intet stod nederst paa siden af tal.

nu da jeg har laest din besked Skovmose, saa har jeg proevet at gaa ind via google chrome, og nu virker det og jeg kan bladre paa siderne.
Jeg vil give dig ret i at det maaske kan blive et problem, da folk bruger forskellige adgange, og dermed er det ikke alle der kan bladre frit og se alle gallerierne eller kunstvaerkerne, hmm kan man mon loese det?

Hilsen Nordbek
Gå til toppen af siden

Jensen test

452 indlæg

Skrevet - 16 March 2012 :  09:40:08  Vis profil
Hej

For vi lige kan finde ud af hvad fejlen er så kunne det hjælpe os meget hvis i vil skrive hvilken version af Internet Explorer i bruger. For i de versioner vi har testet virker siden fint.

Mvh
Thomas

Gå til toppen af siden
Side: af 2 Forrige emne Emne Næste emne  
Næste side

Print venligt
Spring til:
Snitz Forums 2000