Del dine værker og bliv set. Meld dig ind i Danmarks største kunstfællesskab med 9149 kreative som deler deres passion. Kom med i fællesskabet, det er helt gratis.
Hej med Jer :) Jeg vil høre, om nogen kan fortæller mig følgende: Hvordan kan jeg se, om nogen udefra (altså ikke medlemmer af MAS) har været inde og kigge på lige netop min side? Og: hvordan kan folk overhovedet se min side - medmindre de lige præcis søger på mit navn? Med venlig hilsen Bonnie Rasmussen
Vi fører ikke statistik med hvem der besøger din profil ud over de registrerede profiler på MyArtSpace.dk som du kan se under seneste besøgende.
Der er mange måder hvorpå besøgende kan finde din profil.
1. De søger fx på google efter dit navn så er første resultat din profil her på MyArtSpace.dk
2. Hvis du har skrevet i forum, en blog eller kommentarer på siden så kan de også finde dig af den vej. Generelt jo mere aktiv du er på siden desto flere finder dig.
3. De kan også bare sidde og kigge billeder og så finder de et af dine og af den vej går de videre ind og ser din profil.
4. Du kan som salgsprofil også sætte dine billeder til salg på ArtBazar.dk og af den vej få endnu mere eksponering. Se mere om hvordan på http://myartspace.dk/www/User/UpdateUserArtBazar.asp (kræver at du er logget ind)