Vind et kunstværk til 5000 kr, skriv dig op på vores malingliste

Close
sortering   - MyArtSpace - Online galleri, Se det flotte
kunstvæggen

ArtExclusive

Udvalgte kunstnere

Kunstnerartikler

Lærreder
Rammer




Annoncer



Dine værker fortjener opmærksomhed!

Ja tak!

Del dine værker og bliv set. Meld dig ind i Danmarks største kunstfællesskab med 8908 kreative som deler deres passion. Kom med i fællesskabet, det er helt gratis.

- sortering
 Alle Forums
 Kunstner til kunstner
 Debat, snik snak og opslagstavle
 sortering

 Print venligt
Forfatter Forrige emne Emne Næste emne  

Per Corell

526 Indlæg

Skrevet - 08 February 2012 :  11:34:00  Vis Profil
Hej.

Jeg valgte alligevel at tilmelde mig Kunsttallent, men da jeg havde uploaded de billeder jeg synes bedst repræsenterer mit arbejde, syntes jeg det var noget rod. Det forkerte billede kom først og de forkerte billeder blev hhv. nr. 4 5 og 6. Jeg har så prøvet at finde ud af logiken i listningen, altså slettet 3 billeder og peget på dem igen i håb om at de så kom i første række, men nej, sådan fungerer det vist ikke. Så ; hvordan kan man sortere i rækkefølgen ?

Tak.

Jensen test

452 indlæg

Skrevet - 08 February 2012 :  21:34:19  Vis profil
Hej

De første 3 billeder du vælger kommer på de første 3 pladser men ikke i nogen bestemt rækkefølge. De næste 3 du vælger kommer på de sidste 3 pladser igen ikke i en bestemt rækkefølge. Så det du selv kan styre er hvilke værker vises blandt de 3 første osv

Mvh
Thomas

Administrator og udvikler på MyArtSpace.dk
Gå til toppen af siden

Per Corell

526 indlæg

Skrevet - 08 February 2012 :  22:03:38  Vis profil
---- Så hvis jeg sletter alle 6, og vælger igen, kan jeg få de tre første som jeg vil ha ....
Gå til toppen af siden

Jensen test

452 indlæg

Skrevet - 09 February 2012 :  08:33:58  Vis profil
quote:
Originally posted by SilverScreen

---- Så hvis jeg sletter alle 6, og vælger igen, kan jeg få de tre første som jeg vil ha ....



Ja det er rigtigt.

Mvh
Thomas

Administrator og udvikler på MyArtSpace.dk
Gå til toppen af siden

Maria Rolling

4 indlæg

Skrevet - 14 February 2012 :  22:31:16  Vis profil
Er det tilladt at blande skulpturer og malerier i uploadningen af de 6 værker til konkurrencen,,,,eller skal det være af samme katagori...enten 6 malerier/eller 6 skulpturer?

Maria Rolling / R art
Gå til toppen af siden

Jensen test

452 indlæg

Skrevet - 14 February 2012 :  22:43:55  Vis profil
quote:
Originally posted by Maria Britt Hansen

Er det tilladt at blande skulpturer og malerier i uploadningen af de 6 værker til konkurrencen,,,,eller skal det være af samme katagori...enten 6 malerier/eller 6 skulpturer?



Det er helt op til dig hvilke 6 billeder du ønsker at deltage med.

Mvh
Thomas

Administrator og udvikler på MyArtSpace.dk
Gå til toppen af siden

Maria Rolling

4 indlæg

Skrevet - 14 February 2012 :  23:37:41  Vis profil
Cool:) Tak for svar Thomas:)

Maria Rolling / R art
Gå til toppen af siden

Per Corell

526 indlæg

Skrevet - 15 February 2012 :  13:15:59  Vis profil
Hæ,--- det var godt nok interesant ; -- jeg fravalgte det sidste billede for at uploade et andet, og det kom så ind ikke som det sidste af de sidste tre, men som det første af de sidste tre.
Gå til toppen af siden

Jensen test

452 indlæg

Skrevet - 15 February 2012 :  14:06:16  Vis profil
quote:
Originally posted by SilverScreen

Hæ,--- det var godt nok interesant ; -- jeg fravalgte det sidste billede for at uploade et andet, og det kom så ind ikke som det sidste af de sidste tre, men som det første af de sidste tre.



Hej Silverscreen

Du kan kun bestemme hvilke 3 værker kommer først og ikke deres indbyrdes rækkefølge. Og det samme gælder for de 3 sidste. Så længe de 3 du gerne vil bruge i den indledende runde er rigitgt så er det sat rigtigt op.

Mvh
Thomas

Administrator og udvikler på MyArtSpace.dk
Gå til toppen af siden

Per Corell

526 indlæg

Skrevet - 15 February 2012 :  15:28:03  Vis profil
Ok, det er helt fint for det lykkedes trods alt rimeligt og begynder jeg at ændre på det, kan jeg jo ricikere at skulle starte helt forfra, næ så er det godt nok som det er blevet.
Gå til toppen af siden
  Forrige emne Emne Næste emne  

 Print venligt
Spring til:
Snitz Forums 2000