Vind et kunstværk til 5000 kr, skriv dig op på vores malingliste

Close
webshop   - MyArtSpace - Online galleri, Se det flotte
kunstvæggen

ArtExclusive

Udvalgte kunstnere

Kunstnerartikler

Lærreder
Rammer

Annoncer

Dine værker fortjener opmærksomhed!

Ja tak!

Del dine værker og bliv set. Meld dig ind i Danmarks største kunstfællesskab med 9148 kreative som deler deres passion. Kom med i fællesskabet, det er helt gratis.

- webshop
 Alle Forums
 Kunstner til kunstner
 Debat, snik snak og opslagstavle
 webshop

Print venligt
Forfatter Forrige emne Emne Næste emne  

Annette Falk Lund

41 Indlæg

Skrevet - 06 January 2012 :  19:49:24  Vis Profil
Alle er velkommen at kigge forbi i min ny etablerede webshop.

Jeg har også brug for hjælp og vil spørg om I har lyst til at give et omfattende feedback, hvad der virker for jer og hvad ikke virker. Forestil jer at I kommer på webshopen og søger efter noget, er det nemt at finde det I søger?

alle dem der har kommet med et seriøs feedback og brugt lidt energi på det, vil jeg sende en af mine nye postkort som tak. i dette tilfælde har jeg brug for jeres adresse og sig, hvilket postkort du ønsker.

God fornøjelse
Annette

Annette Falk Lund

41 indlæg

Skrevet - 06 January 2012 :  19:50:25  Vis profil
Her kommer adressen til

webshop

mvh Annette

http://falklund.dk/shop/
Gå til toppen af siden

Per Corell

526 indlæg

Skrevet - 08 January 2012 :  13:54:32  Vis profil
Det ser vældig godt ud, osse overskueligt, jeg anede ikke at der fandtes den slags muligheder det må jeg nok ud og søge på.
----------------Uha, det gjorde jeg lige og der er godt nok mange der tilbyder webshops og til meget forskellig pris.

Edited by - SilverScreen on 08 January 2012 14:02:26
Gå til toppen af siden

Annette Falk Lund

41 indlæg

Skrevet - 09 January 2012 :  12:58:29  Vis profil
Ja, silverScreen, og denne webshop er gratis.

Altså gratis i første omgang. De tjener penge med, når man kommer ned i detailer: f.eks. døjer jeg med, at der bliver regner alt for meget porto, hvis folk vil købe mere end fem postkort.

Har du lyst til at give mere feedback? Hvad virker godt, hvor driller det? Kan du finde rundt på siden? Er du stødt på noget der kan forberedes? finder du det du søger?....

Gå til toppen af siden

Trendmaker

1 indlæg

Skrevet - 09 January 2012 :  16:53:02  Vis profil
Flot shop - enkel og overskuelig. Produkterne er holdt i fokus og sådan skal det være. Rigtig god !

Inspiration til boligen - Fede smykker - Smukke lamper
Gå til toppen af siden

Per Corell

526 indlæg

Skrevet - 11 January 2012 :  15:22:24  Vis profil
quote:
Originally posted by Annette Falk Lund

Ja, silverScreen, og denne webshop er gratis.

Altså gratis i første omgang. De tjener penge med, når man kommer ned i detailer: f.eks. døjer jeg med, at der bliver regner alt for meget porto, hvis folk vil købe mere end fem postkort.

Har du lyst til at give mere feedback? Hvad virker godt, hvor driller det? Kan du finde rundt på siden? Er du stødt på noget der kan forberedes? finder du det du søger?....

Ok, jeg tror jeg selv vil kigge nærmere på det tilbud.

Hvis du spørger hvad jeg mener kunne være bedre vil du måske opfatte det jeg skriver som en af mine egne kæpheste. Jeg mener nemlig at selvom din side -- som andre osse siger, -- virker behagelig og overskuelig, så er den jo beregnet på at sælge. Og der er det min kæphest, at det tit kan være en fordel ikke kun at ku se motiverne ret forfra som billeder, men at man kan få en forestilling om hvordan det vil tage sig ud på en væg indrammet. Nu taler jeg ikke om de sædvanlige neutrale opstillinger af sofa, sofabord og skilderi på væggen i bagrunden, men blot om at det er muligt at se hvad man køber. Det er jo kun et forslag og somsagt min egen kæphest.

Edited by - SilverScreen on 11 January 2012 15:23:33
Gå til toppen af siden

Annette Falk Lund

41 indlæg

Skrevet - 11 January 2012 :  17:36:43  Vis profil
SilverScreen, tak for din kommentar.

I webshoppen er der, jeg tror 10 produkter indrammet. Artmoney er ikke indrammet og postkort heller ikke.

Det jeg efterlyser er, at du og de andre her i forummet fortæller mig hvor nemt eller svært det er at købe. Der har du ret, det handler om at sælge noget.

Jeg er ikke kommet i gang med salg og ønsker at finde ud af, om der mangler noget i webshoppen eller om der er noget, folk ikke kan finde ud af. Noget der forhindrer dem at købe....
Gå til toppen af siden
  Forrige emne Emne Næste emne  

Print venligt
Spring til:
Snitz Forums 2000