Forfatter |
Emne |
|
Karin Waldhausen
111 Indlæg |
Skrevet - 08 December 2011 : 09:14:53
|
Hej Thomas Hvorfor kan jeg ikke se den gruppe jeg oprettet for nordjyske kunstnere, når jeg går ind på grupperne? VH karin |
|
Jensen test
452 indlæg |
|
Karin Waldhausen
111 indlæg |
Skrevet - 09 December 2011 : 08:53:00
|
Ja det er godt nok mærkeligt for når jeg trykker på det link du angiver så er der ingen gruppe for nordjyder - den nederste hedder noget med trekanten og den anden nederste hedder Brigtha osv derop ad - ingen nordjyder....hmmm mystisk... |
|
|
Karin Waldhausen
111 indlæg |
Skrevet - 09 December 2011 : 08:57:33
|
Åh nu har jeg et bud - er det sådan at de grupper, jeg bliver medlem af bliver til små ikoner som ryger ud i siden af mit skærmbbillede? For dér ligger de andre grupper som jeg er medlem af(og nordjyden) og derfra kan jeg komme ind i dem - men så må jeg jo tro på at andre kan se det store billede sammen med alle grupperne...? |
|
|
Knud Larn
74 indlæg |
Skrevet - 09 December 2011 : 09:13:23
|
Jeg havde samme "problem" da jeg oprettede K2, men da jeg så klikkede ind på hjemmesiden uden at logge ind, stod den pænt i listen sammen med de andre :-) |
|
|
Jensen test
452 indlæg |
Skrevet - 09 December 2011 : 09:42:37
|
Ja det glemte jeg helt at skrive, det er rigtig som i selv er inde på, når man er medlem af en gruppe så vises den i højre siden af skærmen. På den måde kan man hurtigt komme ind i de grupper uden at skulle kigge hele listen af grupper igennem.
Mvh Thomas |
Administrator og udvikler på MyArtSpace.dk |
|
|
Karin Waldhausen
111 indlæg |
Skrevet - 24 January 2012 : 10:20:33
|
Hej Thomas
Nu har jeg igen et lille problem med grupperne. Jeg har skrevet og indkaldt til møde i Nordjyske kunstnere - både på forsiden af gruppen og igennem forum - det er snart 3 uger siden, men jeg har ikke fået kontakt med mere end to medlemmer. Hvis vi ser bort fra, at det skyldes at de ikke vil være med mere, så går mit spørgsmål nu på om man får besked, når der skrives i grupperne? Eller skal man selv logge ind periodisk og se om der er nyt? Jeg er nu i tvivl om jeg skal skrive personligt til hver i gruppen, for så ved jeg det kommer i deres private mailbox - hva sir du Thomas? VH Karin |
|
|
Karin Waldhausen
111 indlæg |
Skrevet - 24 January 2012 : 10:27:22
|
Nå da Thomas, det er da også problemernes dag - man skulle være blevet væk på ferie.. :) Jeg skriver på min forside i grupperne og vil så ind i forum for at skrive igen og får så at vide at jeg ikke har adgang til dette forum - og når jeg vil skrive til dig skal jeg skrive navn og kodeord hver gang for ellers er jeg heller ikke logget ind der...??? |
|
|
Jensen test
452 indlæg |
Skrevet - 24 January 2012 : 10:27:26
|
Hej Karin
Vi har for nyligt lavet en tilføjelse til grupperne så der hver anden dag sendes en mail ud hvis der er sket nyt i gruppen. Dette system var ikke til stede for 3 uger siden så du kan med fordel skrive en ny besked i din gruppe.
Mvh Thomas |
|
|
Jensen test
452 indlæg |
Skrevet - 24 January 2012 : 10:30:32
|
quote: Originally posted by Karin Waldhausen
Nå da Thomas, det er da også problemernes dag - man skulle være blevet væk på ferie.. :) Jeg skriver på min forside i grupperne og vil så ind i forum for at skrive igen og får så at vide at jeg ikke har adgang til dette forum - og når jeg vil skrive til dig skal jeg skrive navn og kodeord hver gang for ellers er jeg heller ikke logget ind der...???
Prøv lige at logge ud og så logge ind igen under menu i højre øverste hjørne. Det burde løse problemet.
Mvh Thomas |
|
|
|
Emne |
|