Forfatter |
Emne |
|
Rikke Roger Reif
111 Indlæg |
Skrevet - 05 October 2011 : 09:41:44
|
Jeg har faktisk ikke udstillet ret meget. Dels er jeg doven anlagt og dels har jeg ikke haft bil - så det med at skulle rundt med billederne, hænge op og pille ned, har ligesom ikke rigtigt passet ind.
Og så lige ud af den blå luft - eller næsten (for jeg har gjort en del for at promoverer min hjemmeside) - får jeg en henvendelse fra en pige der skal åbne en café i Århus midtby, og som på nettet har fundet frem til min hjemmeside. Og hun vil gerne om vi kan lave en aftale om mere eller mindre permanent udstilling i hendes café.
Så nu hænger mine billeder, i café [com·fort] i Nørre allé i Århus - og det er jeg faktisk ret tilfreds med...
|
|
Tuti Hakanowitz
6 indlæg |
Skrevet - 07 October 2011 : 23:31:16
|
Hej Rikke, dejligt at læse at det kan ske noget alligevel...du har gjort meget ud af din hjemmeside eller promovere denne har du nogle tips til mig? jeg er ikke så go`til disse ting. Dine billeder er dejlige glade farver, det ka´jeg godt li :) Mange hilsner fra det sydlige. lis......... |
|
|
Rikke Roger Reif
111 indlæg |
Skrevet - 11 October 2011 : 09:58:28
|
quote: Originally posted by Tuti Hakanowitz
Hej Rikke, dejligt at læse at det kan ske noget alligevel...du har gjort meget ud af din hjemmeside eller promovere denne har du nogle tips til mig? jeg er ikke så go`til disse ting. Dine billeder er dejlige glade farver, det ka´jeg godt li :) Mange hilsner fra det sydlige. lis.........
En hjemmeside fanger bedst hvis der er noget at komme efter for seerene. Jo mindre dynamisk jo mindre interessant. Derfor har jeg lavet min hjemmeside om til en blog, der så har nogle statiske undersider der fungerer som bla. galleri.
Ved at anvende blogmediet, så er der hele tiden nyt, hvis man vel og mærke sørger for at opdaterer den jævnligt, helst dagligt, eller i hvert fald flere gange om ugen.
Jeg sørger så for at besøge andre blogs og forholde mig til hvad de skriver, kommenterer og efterlade min "adresse" - I "blog land" sætter man hinanden på lister over hvilke blogs man læser, og på den måde spredes kendskabet til ens side.
Og så er det sådan at folk kommer igen, hvis de opdager at der bliver "talt" til dem, hvis de har en fornemmelse af at der er noget at hente på siden, altså at siden giver værdi for dem. Det kan være alt fra små fif, til konkurrencer til gode oplevelser... Og når man arbejder på en blog, så laver man også tags... disse opfanges af søgemaskiner hvilket giver helt nye besøgende...
Jeg sørger så også for at bruge Facebook, til at gøre opmærksom på min hjemmeside. Og på hjemmesiden har folk mulighed for at klikke "like" og dermed slå et link op på deres egen facebook profil...
Jeg synes at der er super sjovt at have en blog, langt sjovere end at have en hjemmeside, fordi det giver mulighed for dialog, og man kommer selv rundt på andre blogs og får inspiration. Men det kræver jo også lidt mere end bare at have en hjemmeside... Men i sidste ende giver det pote.
Man kan lave blogs forskellige steder - de to som jeg synes er gode er wordpress.com og blogspot.com
God fornøjelse |
|
|
|
Emne |
|
|
|