Vind et kunstværk til 5000 kr, skriv dig op på vores malingliste

Close
Blog ?   - MyArtSpace - Online galleri, Se det flotte
kunstvæggen

ArtExclusive

Udvalgte kunstnere

Kunstnerartikler

Lærreder
Rammer

Annoncer

Dine værker fortjener opmærksomhed!

Ja tak!

Del dine værker og bliv set. Meld dig ind i Danmarks største kunstfællesskab med 9151 kreative som deler deres passion. Kom med i fællesskabet, det er helt gratis.

- Blog ?
 Alle Forums
 Om MyArtSpace.dk
 Hjælp til brug af siden
 Blog ?

Print venligt
Forfatter Forrige emne Emne   

Per Corell

526 Indlæg

Skrevet - 03 October 2011 :  14:18:01  Vis Profil
http://www.myartspace.dk/www/News/News.asp?id=548&userid=1036

På et tidspunkt startede jeg på ovenstående blog, men opgav idet forvirringen blot tiltog side for side. Det startede helt fint, men på et tidspunkt var blogen vokset så "næste side" blev aktuel og det var nok der det startede -- for først bliver den forrige side gentaget, derefter bliver kommentarer tilføjet og så må man gå til næste side hvor alt det forrige gentages inden "kommentarer" sættes bagerst. Helt galt bliver det så på tredie side hvor de to foregående gentages plus en enkelt kommentar og så ka man gå til side fire der ikke existerer men alligevel kommer frem.

Den er næppe værd at sætte link til, aå istedet brugte jeg indlæg i fora, de er væk nu, men det er de links jeg har spredt omkring på webbet, ikke.

Det er jo betingelserne når man forsøger at være moderne ; man kommer ofte til at genbruge, altså sætte links ind, hvor det emne man behandler allerede er beskrevet -- smart for så er man fri for at skrive det to gange. Det er vel osse en del af en malers eller en forfatters "spor" på webbet, de links der kan findes de emner pågældende har delt, man kan jo ikke blive ved med at gentage sig selv og derudover tager det faktisk en masse tid at skrive, forklare, tage billeder uploade, svare, gennemlæse , tilføje, rette, uploade igen. Og normalt ville man vel bruge en Blog -- bare ikke en blog som ovenstående.

Edited by - SilverScreen on 03 October 2011 17:57:18

Jensen test

452 indlæg

Skrevet - 03 October 2011 :  20:31:43  Vis profil
Hej Silverscreen

Hvis du logger ind og trykker på menu - blog. Så kommer du til en side hvor du kan oprette blogs. Lige nu har du kun lavet et blog indlæg hvor du så har en masse kommentarer til. Hvis du vælger at oprette flere blogs så bliver de enkelte lettere at overskue.

Mvh
Thomas
Gå til toppen af siden

Per Corell

526 indlæg

Skrevet - 04 October 2011 :  12:01:46  Vis profil
Jo, jeg bliver blot en smule forvirret ud over at ricikoen osse er værd at overveje.

En Blog er jo en engyldig ting -- et sted hvor man ka sætte nye indlæg ind som en dagbog. Jeg har tidligere prøvet at oprette flere blogs men det der sker er at de forrige simpelthen forsvinder. Det er jo ikke videre morsomt at miste sin dagbog.

Så jeg har meget svært ved at kalde noget for "min Blog" når konceptet er så anderledes, altså at "næste side" medfører en gentagelse af det forrige med kommentarer -- jamen "kommentarer" er vel ikke kommentarer når jeg skriver i "min Blog" ?

De der er forsvundet forsvandt efter jeg havde skrevet f.eks. fire nye Blog's og det var vist en del -- jeg taler ikke om alle indlægene i fora, men alene om "Min Blog" hvor "2020 visioner", jo ikke er den eneste Blog jeg har skrevet -- langt fra, fordi det har altid været enormt anderledes end normale Blog's , at man på "næste side" skal læse alt foregående og alle nye indlæg både fra en selv og reelle kommentarer, bliver rubriceret som kommentarer -- en Blog er jo ikke noget man selv kommenterer men bygger videre på.

Så hvis jeg bygger videre på "2020 Visioner", vil indtrykket blot blive mere og mere forvirrende, opretter jeg en ny skal jeg finde en ny overskrift og "2020 visioner" vil på et tidspunkt forsvinde, ligesom de tidligere.
Gå til toppen af siden

1234

157 indlæg

Skrevet - 09 October 2011 :  22:59:33  Vis profil
Hej Silverscreen

Jeg tillader mig lige at blande mig i tråden.

Jo du har ret - en blog kan ses som en helhed, men den består af mange små tekster.

Wikipedia definerer bloggen således: En blog (eller weblog) er en hjemmeside, som opdateres jævnligt med korte tekster (indlæg eller poster) med den nyeste øverst.

Så tanken er at du opretter et nyt indlæg, når du har noget nyt at fortælle. Dine indlæg vil blive vist i kronologisk rækkefølge med det nyeste øverst, så man vil sagtens kunne følge historikken. Og når du opretter ny i stedet for at kommentere i et "gammelt" blogindlæg, så opnår du også den fordel, at dit blogindlæg kommer på forsiden og bliver set.

Kommentarfelterne er tiltænkt til at debattere over bloggens emne.

Mvh
Knud
Gå til toppen af siden
  Forrige emne Emne   

Print venligt
Spring til:
Snitz Forums 2000