Forfatter |
Emne |
|
Bettina Brink Petersen
17 Indlæg |
Skrevet - 18 September 2011 : 12:59:19
|
Billedkunstner/billedmager ønsker at oprette boligfælleskskab Syd Jylland: Jeg elsker at male og ønsker at oprette et boligfællesskab, med mulighed for at leve og bo billigt, atelier, dyrehold, øko-køkkkenhave, fællespisning. plads til fællesskab og til at være sig selv, og eget værelse. mvh Bettina |
Edited by - Bettina on 23 September 2011 15:44:48 |
|
Groth
49 indlæg |
Skrevet - 09 November 2011 : 17:52:48
|
Hej Betinna Fik du egentlig nogen henvendelser på ovenstående, for jeg har nemlig gået selv og leget lidt med tanken. Det er så i det nordjyske, men bor i dag i en gammel landsbyskole jeg ejer med med eks., hvor vi i forbindelse med skilmisse for et par år siden delte huset i 2 lejligheder. Nu har vi haft huset til salg i 1 år, men det er ikke den bedste tid at sælge. Nu flytter hun så til Thisted, og jeg har alle kvm. men havde tænkt tanken hvis der ikke sker noget salg det næste halve år. Jeg starter med at starte galleri, og have åben et par aftener om ugen, og måske lørdag. Men jeg sidder nu i et hus på 334 kvm, og de store er flyttet hjemmefra, jeg elsker at male, og huset ligger perfekt som galleri. Nu vil jeg se hvad der sker det næste halve år, ellers tror jeg vil overveje at prøve noget som du foreslår
Mvh, Kim |
|
|
Bettina Brink Petersen
17 indlæg |
Skrevet - 09 November 2011 : 22:11:29
|
Hej Kim tak for din reflektion, Det er bare herligt at høre, andre har tanker om kreative fællesskaber af forskellig slags. Det gør mig glad.
Desværre har jeg ikke fået nogen henvendelser...Endnu. Idag har jeg netop været ude og se på et herligt sted i Tønder marsken (8km fra Tønder, ved åen 18a), med masser og plads og muligheder. Så jeg drømmer videre og håber på respons. Held og lykke med dit projekt! mvh Bettina |
|
|
Groth
49 indlæg |
Skrevet - 10 November 2011 : 17:30:15
|
Selv held og lykke med dit projekt, ærgeligt vi har lidt af samme ide i hver sin ende af Jylland, men giv en status en gang imellem, så gør jeg det samme. Det kunne være fedt at opbygge et lille kunstner bofællesskab, hvor man kunne inspirerer hinanden, jeg ved ikke om det ville fungere i længden, har aldrig prøvet den form for kollektiv.
|
|
|
Karin Waldhausen
111 indlæg |
Skrevet - 11 November 2011 : 17:26:48
|
Kære Groth hvor bor du henne i Nordjylland - hvis du vil være diskret til at begynde med kan du jo skrive på min personlige mail kvwdk@hotmail.com. Jeg spørger fordi jeg og min mand har haft mange ideer om et kulturelt og kunstnerisk samarbejde og skabende sted med gode energier. Vi er også på sigt parate til at flytte efter det. Men lige nu og her. Hvor bor du i Nordjylland og kunne vi starte med et skabende samarbejde, kulturaftner, foredrag, arbejds-week-ender, evt undervisning (jeg har undervist i mange år i billedkunst og skulptur og min mand er fotograf. Der er mange muligheder. :)
|
|
|
Groth
49 indlæg |
Skrevet - 11 November 2011 : 23:20:37
|
Hej
Har sendt Karin og hendes mand en personlig mail, men skal nok orientere om de videre tanker omkring kunstneriske bofællesskaber, samarbejde eller lignende :-)
|
Edited by - Groth on 11 November 2011 23:22:07 |
|
|
Bettina Brink Petersen
17 indlæg |
Skrevet - 13 November 2011 : 12:49:14
|
Det vil være spændende at høre nyt om hvad I kan finde ud af, held og lykke med projektet mvh Bettina |
|
|
|
Emne |
|
|
|