Forfatter |
Emne |
|
Towersart
1 Indlæg |
Skrevet - 10 September 2013 : 17:58:42
|
Hejsa alle :)
Jeg har en udstilling i vente (udstiller også nu) og plejer at have styr på at sætte priser på mine malerier. For få dage siden fandt jeg ud af, at den måde jeg satte priser på mine malerier ikke duede og har nu det spørgsmål:
Jeg skriver prisen på mine visitkort og sætter så på mine malerier- før gjorde jeg det med "lærer tyggegummi"- men det holder ikke helt stik- vil det være ok med en stift...?
Hvordan sætter DU priser på dine malerier..??
Mangler virkelig hjælp!!
|
|
Helle Rolsted
8 indlæg |
Skrevet - 11 September 2013 : 07:52:25
|
Rigtig mange bruger at printe en seddel ud, som de så sætter under det ene hjørne af billedet (altså på væggen, sat fast med tape eller "elefantsnot" - nok det du kalder lærertyggegummi) Du kan også skrive prisen bag på dit visitkort og så sætte det fast med snor bag på billedet, så det hænger ned under billedet. Håber, du kan bruge dette til noget. Held og lykke med udstillingen. Helle :) |
Helle R. |
|
|
solveig karlsen
2 indlæg |
Skrevet - 13 September 2013 : 02:25:55
|
Hej Nu har jeg ikke den store erfaring i at udstille, jeg har kun udstillet tre gange :-). Men jeg skriver følgende ting til hvert billede:
Mit navn: Titel på værket: Beskrivelse: f.eks. acryl, størrelse på værket Pris: (eller privateje)
og printer det ud/skærer til og laminerer. Så bruger jeg "lærertyggegummi" til at sætte den lille "seddel" op ved siden af/eller neden under billedet med. Det har virket rigtig fint både på væg og på rio-net, sidste sted var på en kalket udhusvæg, og efter 2 måneders ophængning der, så fulgte kalken delvis med af (ejeren var heldigvis ligeglad), men det skal selvfølgelig bruges med omtanke. At jeg laminerer sedlerne skyldes, at jeg jo så kan bruge dem igen til andre udstillinger, jeg er så skrækkelig nærig :-)). Visitkortene har jeg så ved siden af, men der er print på begge sider, så dem kan jeg ikke skrive priserne på.
Pøj pøj med udstillingerne fremover :-) Mvh. Solveig |
SSK61 |
|
|
|
Emne |
|
|
|