Del dine værker og bliv set. Meld dig ind i Danmarks største kunstfællesskab med 9146 kreative som deler deres passion. Kom med i fællesskabet, det er helt gratis.
DEt er super godt med de års magasiner. Hvordan er chancen for at komme med i kunstprofiler 2014 ? på siden meldes der lukket. Efter påsken vil jeg hente noget af dit spændede materiale på saxo.
DEt er super godt med de års magasiner. Hvordan er chancen for at komme med i kunstprofiler 2014 ? på siden meldes der lukket. Efter påsken vil jeg hente noget af dit spændede materiale på saxo.
Kirsten ( Anna)
Tak for din interesse. 2013 bliver det sidste blad, det har desværre vist sig at være overraskende svært at finde kunstnere der ønsker at deltage.
Og det fatter jeg ikke, for mig var det ikke engang nødvendigt at jeg selv satte siden op, du satte billeder du valgte ind og jeg fik præsenteret billeder og text, som du så det bedst kunne sættes sammen --- hvordan kan det være svært at finde kunstnere der vil være med og så til den pris ???
Selv tak Per, det var hyggeligt at arbejde sammen med dig. Det var også en overraskelse for mig men jeg har nu også altid været bedre til at få ideen end til at ”sælge” dem. J Jeg laver forsat blade og håber på der kommer nogle grupper eller gallerier som kunne ønske at få deres eget blad.