Vind et kunstværk til 5000 kr, skriv dig op på vores malingliste

Close
Hvem udpeger dages/ugens værk   - MyArtSpace - Online galleri, Se det flotte
kunstvæggen

ArtExclusive

Udvalgte kunstnere

Kunstnerartikler

Lærreder
Rammer

Annoncer

Dine værker fortjener opmærksomhed!

Ja tak!

Del dine værker og bliv set. Meld dig ind i Danmarks største kunstfællesskab med 9147 kreative som deler deres passion. Kom med i fællesskabet, det er helt gratis.

- Hvem udpeger dages/ugens værk
 Alle Forums
 Kunstner til kunstner
 Debat, snik snak og opslagstavle
 Hvem udpeger dages/ugens værk

Print venligt
Forfatter Forrige emne Emne Næste emne  

LouiseHeinsmann

2 Indlæg

Skrevet - 11 March 2013 :  08:15:30
Hvordan mon ens værk ender i billedkassen til højre?

Er det hvad der falder i Knud Østerbye og Thomas Vestergaards
smag eller bliver værker mon udpeget på en anden måde?

Jensen test

452 indlæg

Skrevet - 11 March 2013 :  10:09:03  Vis profil
Hej Louise

Tænker du på dagens værk og ugens værk?

Hvis det er dem så er det dig og alle andre medlemmer på MyArtSpace.dk der bestemmer det. De er valgt ud fra dem som får flest roser en given dag, eller uge.

Mvh
Thomas Vestergaard

Administrator og udvikler på MyArtSpace.dk
Gå til toppen af siden

2 indlæg

Skrevet - 11 March 2013 :  11:41:35
Hej Thomas

Tak for svaret. Ja, det var dagens og ugens værk jeg tænkte på :-)
Gå til toppen af siden

Per Corell

526 indlæg

Skrevet - 11 March 2013 :  11:48:51  Vis profil
Hej, --- det er jo lidt tilfældigt tror jeg mange vil mene og der er mange årsager. Jeg har netop oplevet en af dem, det er noget jeg har oplevet ret tit og det er ganske trivielt. Jo ; jeg uploader mit ene billede som jeg synes er så dejligt at alle skal se det, i det mindste den halve dag jeg forventer så de medlemmer der kigger ind ofte, får muligheden. Men sådan går det ikke --- et andet medlem har nemlig 20 billeder som vi lige skal se og så kan I nok regne ud hvad der sker.
Der sker det at _ingen_ får mit billede at se, hvilket kan ses af at der jo opregnes hvor mange der har klikket ; "ingen" har set mit dejlige billede, det er druknet simpelthen.

Det er noget jeg har overvejet jævnligt, om I ikke kunne opfordre nye medlemmer og gamle medlemmer til at overveje dette, fordi samtlige jeres initiativer er jo baseret på enten "likes" eller hvor mange klik. og så er det lidt frustrerende når man ikke engang får muligheden fordi ens arbejder bliver druknet. ---- Der må da kunne findes en løsning ?

Ok, jeg kan jo bare gøre som jeg plejer selvom jeg synes det er en dårlig ide for sitet, især hvis man gør det til en vane, jo på et tidspunkt hvor jeg kan se der er rimeligt ro, kan jeg slette mit billede og sætte det ind igen. Men hov, det var jo en vældig god ide eller hvad ? Ja jeg mener det jo ikke for jeg mener det kun skulle være nødvendgt at sætte billeder ind en gang, men dette kan jo også misbruges.

Edited by - SilverScreen on 11 March 2013 11:54:04
Gå til toppen af siden

Jensen test

452 indlæg

Skrevet - 11 March 2013 :  14:26:11  Vis profil
Hej Silverscreen

Jeg tror ikke det er noget vi kan gøre så meget ved, men alle billeder kommer på forsiden hvis der skrives kommentarer på dem, eller de roses. Så selv om dine nye billeder hurtigt er væk for forsiden kan de let kommet tilbage en anden dag hvor du ikke lige ser det.

Mvh
Thomas Vestergaard

Administrator og udvikler på MyArtSpace.dk
Gå til toppen af siden

Allan Pedersen

20 indlæg

Skrevet - 18 March 2013 :  17:52:44  Vis profil
Jeg forstår dig udmæreket godt silverscreen :-)

Du kan jo også gøre som så mange andre gør , skrive en kommentar på næsten alt hvad der bliver lagt op, skrive like like like på dem alle , så bliver du helt automatisk opdaget og sikker osse nogen som klikker på din kunst , men er det godt for sitet nope !!!!

Fordi herinde har alle en meget bred smag af kunst hvis du spørger mig :-)

Gå til toppen af siden

Per Corell

526 indlæg

Skrevet - 18 March 2013 :  20:40:27  Vis profil
Jo, men så er kunst via webbet, blever et endnu mere socialt emne end det var i forvejen, -- somom det ikke allerede var det rigeligt.
For klikker jeg og skriver "Like" er det vel en social tilkendegivelse der kræver et lige så socialt svar, altså en "Like", og det er præcist det jeg ikke vil. Men det har du nok gættet.

Kunst skal ikke bare være endnu en ligegyldig social attitude, det er det jeg mener. Hvis jeg skulle se logisk på det, har jeg næppe mange sociale evner i forvejen så jeg burde vel være lykkelig, det er jeg bare ikke, årsagen er at jeg mener mere med mine billeder, end hvad der kan kviteres for med en Like.

Jeg forventer at den der ser mit billede reagerer med noget andet end en "Like" --- måske en dag opdager nogle systemansvarlige, at de selv kan tilføje nye slags "Likes", Det var jo det computeren var beregnet på, ikke at man bare skulle bruge de knapper der er i forvenen men "skrive" nye. Sådan lærte jeg at kende computeren, ikke som en færdig liste man kunne vælge i, men en færdig liste man selv kunne udvide --- det eneste det krævede var en smule reel computer viden og kendskab til computer sprogene. Programøren kunne enda omskrive sproget til nye funktioner alle kunne bruge. Men ligesom alle de Design helte der bliver talt om var unge for 60 år siden og "Vi" aldeles ikke er dygtige til at "finde på nyt", men er dygtige til det sociale, på samme måde har computeren nærmere været et tilbageskridt tiltrods for, at den så nemt kunne blive et fremskridt. Og grunden til det ...... Ja undskyld, men det spørger jeg dig om, du der mener at en Like er alt der skal bruges til at fortælle om kunst.

Edited by - SilverScreen on 22 March 2013 15:00:49
Gå til toppen af siden
  Forrige emne Emne Næste emne  

Print venligt
Spring til:
Snitz Forums 2000